Die rode LP blijf ik de mooiste vinden Orph, maar die nieuwe Warmoth van je is ook mooi, behalve de element uitkapingen/afwerking en hals... haha, ik bedoel de top, die is subliem! :)
Printable View
Die rode LP blijf ik de mooiste vinden Orph, maar die nieuwe Warmoth van je is ook mooi, behalve de element uitkapingen/afwerking en hals... haha, ik bedoel de top, die is subliem! :)
Leuk! Waar koop je die paarsewolkjes plakfolie?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
ghehe dat middelste element bedoel je? dat word, als ik weer geld heb, een gouden humbucker hoor, maak je geen zorgen. de inleg vind ik geweldig (fout) haha.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tupelo
mijn favoriet is momenteel, nog steeds, de zwarte, maar de koa komt heel erg dicht in de buurt. akelig dicht in de buurt zelfs ghehe
edit: en dit is 't stratocastertopic toch? :chicken: ik heb er een stratje tussenstaan he? :hippie:
all natural ;) gewoon effe een AAAA quilt topje erop :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeppo
* checked topic titel.... Stratocaster? :chicken:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Inderdaad, opdonderen ermee!
Ik hoop binnenkort hier een fototje van mijn gemodde London City Spitfire te zetten. Ik had een pre-wired pickupset gekocht in the USA, ware het niet dat de bouwer een verkeerde (witte) slagplaat had gebruikt. Hij is wel zo aardig geweest de turtoise slagplaat die er oorspronkelijk bij had gemoeten op te sturen. Binnenkort de slagplaten maar eens vervangen... een rode Strat met witte slagplaat is wel een beetje TE standaard :)
Cool, mijn ex rooie met tortoise slagplaat:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door EJ NL
http://img148.imageshack.us/img148/8369/p1000579wt3.jpg
@ Orpheo: is dat je naamsticker van de gitaarnet meeting? haha, die heb ik ook nog, die zit op mijn gitaarkoffer.
(en nu weer Strats posten)
Zet er normale singlecoils met witte kapjes op, 21 frets maple toets en je hebt de mijne... :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door G.G.
haha, ik ben een groot fan van al het werk van Dan Simmons, maar vind zijn non sci-fi boeken beter dan de Ilium/Hyperion/Endymion boeken :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeppo