Hela!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Von Trippenhof
Dag Edwin!
Printable View
Hela!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Von Trippenhof
Dag Edwin!
een dezer dagen grootse update :P
Heeft iemand een goed idee voor distortion pedaal?
Ik heb nu een rat 2 en een big muff, de big muff klinkt veeel voller omdat het een fuzz is, de rat valt helemaal weg in verhouding met de grote mufff.
Heeft iemand een oplossing voor low/mediun gain wat toch vol klinkt :)
Ik gebruik 'm in de Smooth setting met een Koch Twintone. Ook die Kochs hebben lastCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mitch
van flubber als je de bas te ver open draait. De S&S doet z'n klus goed; het maakt dat
je meer laag kan indraaien en houdt je tone rete strak (knop kan op 2 uur ipv. 10 uur).
Marshall bluesbreaker of een marshall guvnor is zeer leuk !!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Als je iets marshallish zoekt natuurlijk ...
Voor de rest weinig ervaring, ik gerbuik voornamelijk de OD van mijn amp ...
http://eduweb.hhs.nl/~60268/100OLYMP/planks.JPG
enter:
big muff usa
boss rijtje (compressor, delay en chorus)
exit:
wasabi chorus/trem
behringer delay
Op het moment op zoek naar een showmaster 48, hoop vanavond nog ergens te bestellen..
m'n plank wordt te klein!
die chorus ligt er scheef op zodat ik gemakkelijk kabels er in en uit kan doen..
de wah ligt ernaast omdat ik die niet altijd gebruik!
Het hele verhaal van 120x40 cm pedalboard gaat niet door, na wat test bouwsels ben ikerachter gekomen dat dit te zwak is :S
dan maar wat anders verzinnen! de showmaster 48
Jij verandert je pedalensamenstelling ook om de 3 minuten! Elke week een ander board!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
board blijft hetzelfde ;)
en ik had al gezegd dat ik alle behringer troep eraf gooi wanneer ik een betere variant heb..
heb ik nu...
dankzij nocki ;)
een aantal pedalen zullen zijn terugkeer hebben als ik een groter baord heb :)
Hij is er ook wel héél hard mee bezig hé zeg...goh. Je zit meer te sleutelen aan je board dan er écht mee te spelen, me dunkt
en?
10 tekens
Oh is niet negatief bedoelt, heb er alleen men bedenkingen bij..ik zat ook een tijd te overpeinzen welke pedalen ik ging zetten en waar en hoe maar uiteindelijk speel ik gewoon met een muff and that's it. Maar das natuurlijk persoonlijk, men excuses