Nee joh, dan had ik al eerder een PM van je gehad :)
Printable View
wat moet die genesis kosten? kan je mij pmmen?
En andersom ook kom weken achter elkaar niets intressants tegen op veilingsite en in de afgelopen 2 weken 5 bassen en 3 gitaren gekocht. Moet hier weer dringend uit gaan dunnen heb een max van 100 afgesproken met de vrouw en daar gaan we toch weer een stukje overheen. En met zoveel aankopen en geen verkoop komt er geen budget vrij voor nieuwe aankopen.
Ik had het met een "pre lawsuit" (om maar even lekkere verkoop praat te gebruiken) jaren 70 les paul black beauty van het merk DIA ding is aan de straatstenen niet kwijt te raken terwijl ik in de drie maanden daarvoor goede prijzen kreeg voor een Custom, 2 x Hondo II (zonder dimarzio's), the animal en een Diamond LP. Erg vreemd. Miss over ee ntijdje weer eens proberen.
Het scheeld gitaren vreten geen brood dus als er ook eentje wat langer blijft is geen probleem.
idd be ner nog steeds niet aa ntoe gekomen die dozen van zolder te halen en weer eens goed te catalogizeren met wat blijft en weg kan. Best veel oude japanse (budget) spulletjes. Neig er naar toe om al het gitaar gerelateerd spul weg te doen (behalve dan de venlonia/famos gerelateerde meuk). Omdat ik me eigenlijk nog alleen op bassen richt.
de meeste mensen hebben geen geld, en willen voor een dubbeltje op de eerste rang zitten, ikzelf leur alweer tijden met die aria pro, niks, ja debiel lage biedingen en ruil voorstellen, of ik hem ook wil ruilen met een mobiele telefoon, wat moet ik met zo'n ding? heb er al 1 die mij goed bevalt.
of 150 euro nu zoveel geld is, schijnbaar wel, maar als je een bijna nieuw cheapo jaysound starterssetje hebt voor 60 euro dat vliegt wel weg.
zal mij benieuwen wat voor kopers er eind november in eelde op de cd/lp en muziekinstrumenten beurs afkomen die dan zondags met de rommelmarkt daar wordt gehouden.
ben van plan om daar te gaan staan namelijk, kom verdomme om in de handel op het moment.