Maar dan speel je toch nog wel met een redelijk metal geluid? Ik vind strats ook retegaaf, maar heb je daarvoor niet liever iets met hb's?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door TimmU
Printable View
Maar dan speel je toch nog wel met een redelijk metal geluid? Ik vind strats ook retegaaf, maar heb je daarvoor niet liever iets met hb's?Citaat:
Hmm ik heb het niet echt nodig gehad. Ik heb wel HB gitaren, die gebruik ik ook wel. Maar die strat is en blijft m'n main-axe. Gewoon een kwestie van je amp en pedalen zo instellen dattie ruig klinkt. En het grote voordeel is je prachtige clean :)
Maar, scheuren met m'n strat kan écht wel.standje vier, volume 10 ,tone 1 = 8 , tone 2= 0.
Op deze gitaar speel ik nu:
http://img98.imageshack.us/img98/3231/dsc02628jv1.jpg
:strat:
Mooi ding! :)
Logo lijkt op 40th Anniversary, maar die roller nut en Lace Sensors duien op een Strat Plus? Of heb je dat Anniversary logo'tje er zelf op gezet?
Of vertel anders gewoon meer over de gitaar... :p
Heb effe mijn vader moeten raadplegen, ik hoop dat ik het goed zeg:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artnaz
Hij heeft hem gekocht toen Fender 40 jaar was, dus vandaar dat logo'tje.
En het is een strat plus deluxe.
Ik ziet dat de echte gitaarspelert nu ook metroman kan zijn.
Er staan bij jou in de kast meer flesjes en potjes dan bij de reunie van de Dolly Dots gebruikt zijn :D :D :D
hans
Wow, de mooiste gitaar in de mooist denkbare afwerking. Mocht je 'm ooit willen verkopen.......... :DCitaat:
Ah, een Plus Deluxe uit' 94 dus. Ik dacht dat ze die logo's alleen op de Anniversary modellen plakten... :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ramonnn
Wahahahahaha, mooi dat je de rechterkant van die plank niet gezien heb :hippie:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Onmeunig Hans
Eerlijk gezegd heb ik geen idee, mijn vader heeft haar gekocht :)Citaat:
Ah, een Plus Deluxe uit' 94 dus. Ik dacht dat ze die logo's alleen op de Anniversary modellen plakten... :)
http://img300.imageshack.us/img300/5011/dsc03697zh4.jpg
M'n Contemporary Strat uit Japan... Ik ben nog steeds verliefd!
Achteraan op het rek staat nog een oude linkshandig besnaarde Squier.