Ik begrijp dat we nu nog zitten te wachten op 1 punten van ene Egbertus????
Printable View
Ik begrijp dat we nu nog zitten te wachten op 1 punten van ene Egbertus????
Die zijn net binnengekomen. Alles is dus nu compleet. Nog even bij elkaar tellen en we kunnen beginnen ;)
Ik wil het best spannend maken door bv per dag een stukje te posten en te beginnen aan de 20ste plaats ofzo. Of zou dat vallen onder pest-gedrag :D
Nee, als alles goed gaat dan weten jullie het zeer binnenkort. Ik wil natuurlijk altijd luisteren naar voorstellen om de uitslag spannend te maken :p
iedereen mag een pronostiek maken met de top vijf. degene die alles juist heeft, wint de winnende gitaar :)
Egbertuss, op plaats 10 dus Martijn-w? Want heb hier net een post gelezen waar je Darkfire op plaats 10 had? Kan even niet volgen :s
Edit: die post is weg: Martijn-w dus op plaats 10.
Ik zou iig een vast tijdstip aangeven voor het bekendmaken van de uitslag. En daar een nieuw topic van maken (Mooiste gitaar van GitaarNet 2009 - DE UITSLAG), zodat we er nog even over na kunnen babbelen.
Daar had ik ook al aan gedacht: gewoon een nieuw topic aanmaken om de uitslag kenbaar te maken. De mods zullen dat wel verstaan ook denk ik: het is niet handig voor nieuwkomers om steeds terug te bladeren naar pagina x en post weet-ik-veel om de uitslag nog eens na te lezen. Zeker bij een wedstrijd met bijna 200 gitaren/deelnemers...
mensen, niet zo spammen, Macwilliams wint, Frankpaul op plekje 2, Dweezman op nummer 3, de rest doet er niet toe want die grijpen naast het podium :ok: