Hele mooie Board!
Printable View
Hele mooie Board!
Ben je opeens van je ruis af of ben je op zoek naar een vervanger voor de ns-2?
Thanx !!!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Hector_Tsolodimos
Nop, heb nog een beetje ruis (sowiso met zoveel pedalen...). Maar de meeste brom bleek te komen van de slechte aarding in het repetitiehok waardoor ik op het podium steeds merkte dat ik de NS-2 niet nodig had.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door interessander
Daarom, en vermits hij toch ook wat dynamiek weghaalt, heb ik em er dus nu afgehaald. Geen noise supressor meer voor mij !!! Voorlopig is het althans zeker niet noodzakelijk ... (en met die brom in de oefenruimte zal ik wel leren leven ;))
dat is 1 afgetrapte muff!
ach beetje brom is stoer ;)
heb zelf ook wat brom, maar dat ligt voornamelijkaan m'n elementen
Hehe, tjah. Je mag een gekregen paard niet in de bek kijken of hoe zeggen ze dat ook alweer?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
Ik had voor een vriend van me een loopertje gebouwd en vroeg enkel onderdeel kosten. Daarom kreeg ik die muff er nog bij, die hij als 15-jarig manneke had volgeklad met 'anarchy', 'bad religion', 'NoFX', etc. :D
De battery clip was eraf dus heb er in één keer een adapter jack aan gemaakt en nu werkt hij dus perfect !!!
(klinkt heerlijk voor solo's in combi met de SD-1 en de OC-2 en eventueel nog de Dyna Comp erbij, VET !!!)
cool,
zulke deals zoek ik ook :)
Hier mijn bordje, niet zelf gemaakt maar wel zelf opgesteld en in elkaar gezet..
http://img477.imageshack.us/img477/995/img0676jb8.jpg
Hans
Ha interessant je hebt ook een Vox Bulldog zie ik. Waar gebruik je hem voor en voor wat voor amp?
Sinds ik die jekkyl and hyde heb gebruik ik alleen nog maar kanaal 1 om een randje aan clean mee te geven .. dus hij gaat binnenkort denk ik gewisseld worden.. puur omdat die Jekkyl VEEL veelzijdiger is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Axelll
Speel btw over een marshall dsl 100 stack, en een Framus Ruby Riot voor het warmere werk..
Grappig ik gebruik eigenlijk alleen kanaal 2 om een kleine volume+flinke gain boost te geven. Kanaal 1 haal ik gewoon uit mn topboost kanaal van mn Vox wat veeeeeel beter klinkt.