Printable View
M'n huidige pedalboardje :)
Inclusief de zojuist gearriveerde Proco Rat 2
http://desmond.imageshack.us/Himg38/...jpg&res=medium
Mijn nieuwe pedalboard, alles oldschool pregain. Paul heeft weer fantastisch werk afgeleverd, het klinkt als een tiet!.
Bijlage 307
Strak! Welke RMC staat erop? En was er een reden om voor de kleine polytuner te gaan?
Super strak werk levert Paul altijd af, echt gaaf. :ok:
Wel een vraagje, wat nou als jij toch een ander pedaaltje wil na verloop van tijd?
Ach, de meeste pedalen hebben tegenwoordig toch standaard maten :)
Dat is waar Niels, en daarbij gebruik ik deze pedalen ik al een hele tijd, en ik zie me niet zo 1,2,3 wisselen. Maar ja, mocht het zijn ga ik gewoon even terug naar Paul, op zich is het vrij eenvoudig (voor hem dan) om even wat om te gooien. Je moet er alleen geen maandelijkse hobby van maken, want dan wordt het wat duur ;-)
@ Niels de Teese is een RMC1, en de kleine polytune heb ik verkozen boven de grote omdat ik het zo'n geinig ding vindt. Bovendien had de grote nog geen software update gehad, geen idee of dit inmiddels wel zo is overigens.
Thanks man!
De CE-2 heeft overigens de Keeley mod, erg cool, lekkerder dan de Arion SCH1. Daaronder staat inderdaad een Lovepedal eternity en een COT50. De Paulswitch bedient mijn Soldano SLO.
Achterin zit een midi interface, uit het wet rack komt een multisnake met o.a. midi en AC voeding, die vanuit dit board wordt doorgelust naar of mijn Axess MFC5 of FX1, afhankelijk van welke setup ik gebruik.
Morris