Zo het lijstje is verstuurd :rockon:
Na de uitslag zal ik het lijstje ook posten.
Printable View
Zo het lijstje is verstuurd :rockon:
Na de uitslag zal ik het lijstje ook posten.
Zo, net de eerste selectie gemaakt. De uiteindelijke lijst stuur ik naar Badman en post ik wel na de uitslag, maar hier in elk geval de kandidaten in willekeurige volgorde:
TimoSomers
Jeroenvanhulsteijn
Lauke_101
Dweezman
JeroenSchaaf
Henri K
Nielsje
Mr. Dynamite
Kim Wilson
Jeroen75
Episua
Hendriks
BartBlackMagic
Mr. Fingers
Herman heeft smaak!
Is een mooie lijst ja!
Maar wie bedoel je met 'Jeroen'? JeroenP, jeroen75 of j3r03n?
Heb ook even 149 mooie gitaartjes aanschouwd. :mmmm:
Zit veel gaafs tussen, sommige foto's zijn ook echt mooi genomen of juist grappig (katten).
Mijn top 10:
1 Luca P
2 Pe
3 Oigun
4 Eurocinema
5 Rekel
6 Robert-gitarist
7 Nickofzo
8 Barno
9 GibsonSG99
10 TimoSomers
Ik heb niet echt op de meest middle of the road gitaren gestemd maar toch zie ik ze in heel veel lijstjes voorkomen.
Gaat goed hier :ok:
Hmm, vorig jaar had ik meer stemmen. Wellicht is de kwaliteit van de inzendingen dit jaar hoger. Of er doen meer gitaren mee, dat kan ook. Sowieso vind ik het aanbod aan mooie zelfgebouwde planken hoog, en kwalitatief zeer hoogstaand.
Vorig jaar vond ik het ook lastiger een top 10 samen te stellen, dit jaar was ik er eigenlijk best snel over uit.
Idd, minder dan vorig jaar. En een duidelijkere top10 samen te stellen. Er zijn een paar gitaren die er echt met kop en schouders bovenuit torenen.
Is ook wel logisch , een grote groep gitaristen heeft slechts 1 gitaar en blijven die ook trouw en gaan die niet ieder jaar opnieuw inschrijven.
De meeste die aan de verkiezing meedoen is de groep zelfbouwers en de groep die aan chronische gas tromites lijd.
Ik heb zojuist gestemd !
Ik hou de puntenverdeling geheim :cooler:, maar dit zijn degene die in mijn top 10 zijn beland (in willekeurige volgorde):
BartBlackMagic, episua, humbucker, Kim Wilson, M@rtijnd, Nick1976, Scip, sideburns, tomdiedom, Venlonaer
Wel grappig te vertellen dat ik Venlonaer eerst niet in mijn lijst voorkwam.
Toen ik later het topic nog doorliep, zag ik zijn eerste foto. Op basis hiervan verdiend hij zeker een plekje ( en niet onderaan )
Laat dit een les zijn voor iedereen die zijn foto wijzigt, het kan ook verkeerd uitpakken!
Haha, ben inmiddels bang dat ik beter een mooie foto van mij Fender Baja Tele had kunnen maken... Wellicht moeten we volgend jaar in akoestisch ook maar eens zo'n wedstrijd houden. Want hoewel de titel is "Mooiste gitaar van gitaarnet" ben ik bang dat het toch vooral de elektrische snarenberoerders zijn die meedoen (is ook logisch in subforum elektrisch natuurlijk)...
Ik moet toegeven dat ik normaal gesproken ook weinig in dit subforum rondstruin, behalve als deze verkiezing loopt. Maar om er nou een aparte akoestische variant van op te zetten? En vervolgens zeker ook een zelfbouw-afsplitsing? Daar is geloof ik al een discussie over geweest met als uitkomst dat het beter gewoon bij een centrale verkiezing kan blijven.
Misschien is het wel een idee om hem volgend jaar bijvoorbeeld onder Diversen te parkeren.
Net mijn top 10 via pm verzonden.
hier in random volgorde de gitaren:
basileia, ccc,jeroenschaaf, mr dynamite,richwoodplayer,herman, thijser , telecastermaster, bartbalckmagic, barno.
Inderdaad, lijkt me ook beter. Iedereen type gitaar mag hier voor mijn part aan meedoen. Een aparte verkiezing hoeft in principe niet: je kan nu ook perfect zien waar de eerste, en dus mooiste, akoestische (bas,...) gitaar staat. Je zou dat kunnen zien als een eerste plaats dus :)
Wahooe!:rockon: 2 keer in een lijstje!
dank je Evers en The Unforgiven!
En ook ik ga voor een top 100 plaats! :ok:
Woehhoeoe! Toch stiekem nog heel wat puntjes bij elkaar gesprokkeld zie ik :cheerup:
Thanks iedereen! :ok:
ook mijn top tien staat in de pm. ik vond het nog knap moeilijk bij een aantal gitaren om tot een goede volgorde te komen! maar de drie mooisten waren wat mij betreft geen twijfel mogelijk.
ik zal niet verklappen wat mijn top 10 precies is, maar toen ik een paar keer rond ging voor het bladeren kropen er twee gitaen steeds hoger en hoger... op eerste gezicht zijn het niet de meest logische keuzes voor mij, maar geleidelijk aan ben ik ze steeds sexier gaan vinden: de strat van Garnoth en de strat van JeroenSchaaf! wat een prachtdingen...
Succes deelnemers! ik ben benieuwd :hippie:
ieder jaar meedoen met dezelfde gitaar vind ik niet zo tof. Maak dan op zijn minst een nieuwe foto. Vind ik.
ik heb een lijstje per PM gestuurd. ik ga er niet flauw over doen: ik heb enkel zelfbouw gekozen. de groene gretsch en de tele van rekel vallen daarom buiten mijn lijst, maar zij krijgen van anderen zeker veel punten.
Wanneer is de uitslag nou bekend??
10 punten...Woml
................Valoosj
................Oigun
................Cocobolo
................Luca P
................Benwave
................Thijssie 06
................Timo somers
.................Budje
1 punt.......J-op
Stemrondes sluiten pas op de 31ste, dus dat zal nog eventjes duren tenzij Badman zoiets heeft van: "Er zijn al evenveel stemmen geplaatst als vorig jaar dus ik breng het al wat eerder uit..."
Ik geef m'n lijstje verder lekker niet, houd het spannender als meer mensen dat zouden doen! :)
Die van mij is ook nog geheim haha...
Alhoewel een tussenstand leuk zou zijn...:ok:
Thijser (10 punten)
Woml
Cocobolo
Loose-fur
Oigun
Ukeloeder
Barno
St. robot
aaronstonebeat
Harald (1 punt)
Mijn voorkeur gaat logischerwijze uit naar de zelfbouw. Er zitten echt pareltjes tussen. Die bas van thijser, daarvoor alleen al zou ik beginnen bas te spelen!
Yesss! Op de laatste dag van de inschrijving had ik al bedacht dat ik toch echt niet tegen oigun op kon, maar ik geloof dat ik zowaar aan het inlopen ben! :crazyhappy:
Thanx guys!
Ik heb maar één gitaar, en ik ben enorm lui geweest door dezelfde foto als vorig jaar in te sturen. Daar betaal ik nu ook de prijs voor, want een 11e plek zoals vorig jaar zit er nu niet in, dat heb ik al wel in de gaten. Maar hey, dikke pech, ik heb toch weer meegedaan. :)