aha.. ok! dat wist ik niet. Mijn footswitch zit trouwens nog in de verpakking, ik gebruik een midipedaal om de JVM aan te sturen.
dus jongens...het kan wel! :satisfie:
Printable View
aha.. ok! dat wist ik niet. Mijn footswitch zit trouwens nog in de verpakking, ik gebruik een midipedaal om de JVM aan te sturen.
dus jongens...het kan wel! :satisfie:
Ik wil ook een JVM!
Tsja, dat wilde ik even zeggen.
Ik gebruik beide ...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helter Skelter
Bestel nooit grote versterkers bij deze zaak. Ik probeerde idd mijn Marshall JVM 410H hier te kopen, en ze hebben me gewoon 3 maanden (terwijl ik al had betaald) laten wachten, zonder respons te geven op mails die ik stuurde, en uiteindelijk kwamen ze dan met dat ze hem gewoon nog niet hadden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
Bedankt Playback Europe dus! :stop:
Voor die prijs wil ik toch VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL liever een 5150 III. Wat een zalige bakken zijn dat!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hendrix_appendix
Ben ik het wel mee eens (heb ze naast elkaar getest).
Maar ja, heb toch m'n Powerball gehouden (wel het EVH cab gekocht), want die was toch ook wel erg goed in vergelijking met de andere twee tops...
hey lamzak ?? heb je ook een jvm ??Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helter Skelter
en waarom weet ik dat niet ?
en waarom heb je me niet gebeld ?
en waarom kom je nooit meer langs ?
en waarom....
KOM JE GEEN AUDITIE DOEN !!???
Heb je om de JVM midi aan te sturen alleen (bijvoorbeeld) zo een goedkoop behringer pedaal nodig? Of moet het wel icm 19" effecten e.d.? Heb totaal geen verstand van midi en zeker niet hoe 't zou werken op de JVM.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door H.Huisjes
Ik wil er eigenlijk pop/funky bluesy dingen op een strat mee kunnen spelen, crunchy dingen met hums en er evt. een vette metal/HC scheur uit halen. Is de peavey daar echt geschikter voor?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LP_CL
Als je alleen de JVM wilt aansturen heb je in principe genoeg aan het standaard JVM pedaal.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BartL
Als je de JVM + een (19") effect aan wilt sturen kun je zo'n Behringer pedaal gebruiken. Maar elke andere midi controller zou ook kunnen.
Midi is niet zo ingewikkeld als je denkt. Je moet je er wel even (een beetje) in verdiepen.