en ik baal wel aardig omdat ik die methode niet kan toepassen. Ik heb een podxt live en zit te denken om een leuke amp aan te schaffen en dan de fx van de podxt live gebruiken. maarja, die unit heeft geen fxloop...
Printable View
en ik baal wel aardig omdat ik die methode niet kan toepassen. Ik heb een podxt live en zit te denken om een leuke amp aan te schaffen en dan de fx van de podxt live gebruiken. maarja, die unit heeft geen fxloop...
Dat was ook de reden dat de Line6 voor mij bij voorbaat afviel. Een alles in 1 doos is leuk, maar het is nog veel leuker als je hem in zinvolle combies met andere apparaten kunt gebruiken. Met deG9.2tt kan dat.
Sluit je dan vierkabels aan vanaf je fx op je versterker??????
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SimonS
Lees het topic ff door, daar staat hoe het werkt en waarom.
gast. ik heb ´t toch net een paar posts eerder uitgelegd hoe het moet? 1 kabel van gitaar-fx. 3 kabels voor de fx-loops....Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door LPplayer
@Paulusdebkb, tsja ik heb de podxt live niet voor de 4kabel methode icm lekkere amp gekocht maar als stand alone. het begint nu echter wel te kriebelen, een mooie amp kopen :)
Ja joh had ik ook gedaan hoor, maar wilde dus toch meer duidelijkheid!!!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB
zie hier de 4 kabel methode, LPplayerCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door SimonS
Hallo,
Vanuit Australië volg ik dit forum omdat ik zoveelmogelijk te weten wil komen van deze Zoom's met buizen. (zelf heb ik een Zoom G2.1u en daarvoor een 707-II, en ben daar erg tevreden over!!!!)
De vraag is: Is er al iemand geweest die zich niet kon bedwingen en de zaak van binnen heeft bekeken? (bij mij gebeurt dit binnen een week)
Ik zou wel eens willen weten op welke anode-spanning (normaal ca. 250-300V.) ze deze buizen gebruiken.
FF meten techneuten onder jullie :D
Groet,
Bas
Ik mag aannemen dat dit volgens 't 'starved plate' principe gebeurt, en waarschijnlijk niet meer dan 18-24V is.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mr.Bacon
't zou best een unicum zijn;
een goede buizen multi-fx, met high voltage spanning, 48 of 56bits digitale processing en GOEDE 24 bits/96kHz AD/DA converters, waarbij alles wat niet digitaal HOEFT, ook analoog blijft!
Ik zie voor me een soort kruising tussen een Carl Martin Quattro, Digitech 2120, H&K Tubefactor en Vox Tonelab LE...
Verkoop zoiets voor 600-800 euro en je hebt een winnaar! :zz:
Ja, maar wat dan als je een extreem flexibel signaal pad wil? Dan kom je al in de problemen met effecten die analoog blijven en effecten die digitaal moeten, omdat je dan weer extra AD/DA conversies doet enzo ;)
Anyhow..ik deel je droom :)