Op de website van Rob staat het volgens mij ook. Maar zal niet 'onafhankelijk' genoeg zijn denk ik 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Scali
Printable View
Op de website van Rob staat het volgens mij ook. Maar zal niet 'onafhankelijk' genoeg zijn denk ik 8-)Citaat:
Dat is dus helemaal niet zo, zoals ik al zeg.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
Het signaal is digitaal verstuurd, en ook in de TV zelf wordt het gedigitaliseerd en gefilterd. Er is dus absoluut geen sprake van 'echte kleuren', de kleuren zijn meerdere keren gedigitaliseerd.
In principe is een plasmascherm 'echter', omdat je de digitale kleuren niet eerst weer analoog moet maken voordat je ze wilt tonen op het scherm. Het is alleen de technologie die minder kleurschakeringen, contrast, verversing etc aankan dan een beeldbuis waardoor de kleuren dus minder mooi op het scherm komen dan bij een beeldbuis.
Geef eens een link dan? Ik kan het niet vinden.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door arjanb01
Nou, heel simpel. Als iets haalbaar is, dan is het dus mogelijk om het doel te bereiken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mbakker75
Maar het bereiken van dat doel is een heel proces, en dat proces is dus in het geval van modeling nog niet voltooid.
Maar aangezien er geen reden is om te twijfelen aan de haalbaarheid, kunnen we aannemen dat dat proces wel voltooid gaat worden.
www.robwinter.nl en daar kun je het em zelf vragen of hij die hook amps nog steeds gebruikt ! onder 'vraag het rob'Citaat:
Niet om vervelend te zijn maar dit is wat Scali verstaat onder goede tone.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mbakker75
Om maar even aan te geven dat het puur een kwestie van smaak blijft. Die dude op de geardag had met zijn modeling zooi een goede tone maar te nep.
De meningen in dit topic blijven ver uiteen staan omdat iedereen iets anders verstaat onder buizengeluid.
Het staat dus niet op de website. Hoe ben jij het te weten gekomen dan?Citaat:
Helemaal niet. Op misschien het laatste stukje na, dat vind ik zelf wel mooie tone. Verder is het vooral tone om een bepaalde sfeer op te roepen.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Droffie
Enorm klinisch clean, hele rauwe bluesrock-scheur, enorm zware scooped metal-distortion...
heb een concert op tv gezien van borsato, toen speelde hij op hooks.Citaat:
Ja, hij speelt op Hooks, maar daar gaat het niet om.Citaat:
Het gaat erom WAAROM hij op Hooks speelt, en niet meer op z'n Vetta.
Jij beweert dat dat is omdat z'n zaalgeluid niet goed was. Ik vraag jou waar je dat vandaan haalt.