btw, hoe kom je eigenlijk aan die gitaar. dr is nix over te vinden op internet. alleen dat ie custom gemaakt is voor sean martin van hatebreed en dat ie gestolen is (en voila, we hebben m weer gevonden :P)
Printable View
btw, hoe kom je eigenlijk aan die gitaar. dr is nix over te vinden op internet. alleen dat ie custom gemaakt is voor sean martin van hatebreed en dat ie gestolen is (en voila, we hebben m weer gevonden :P)
Ahhh betreft die knopjes vind ik het qua coolheid allemaal niet zoveel uit maken hoor.. Ik vind het alleen ietsje duidelijker bij wat minder zicht. Verder niet...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BeeJee
Die extene switch... Je kan die andere amp toch ook gewoon switchen met de normale Midi lijn die je toch al gebruik?
Ik vind alleen die preloop handig ivm de Midi schakelijking(maar eigenlijk zit hij tevroeg, voor de versterking zeg maar, zet er maar eens een volume pedaal op, zelfde effect als je volume knop op je gitaar.). De post loops zou ik best wel willen gebruiken. maar dan vind ik dat die midi schakelbaar moeten wezen zodat ik er een een-of-ander ander kastje aan kan hangen.
Bestaan er trouwens geen losse kleine kastjes waarbij je jackplug in en out en een midi stekker in en out hebt. Zodat je bijvoorbeeld een ander leuk kastje erbij kan zetten en met midi aan en uit kan zetten,,
Die opstelling die jij vertelde,,,, ik was het al aan het aansluiten maar ben toch maar gestopt. Ik durf het niet aan omdat er veelste veel vermogen door de FX (g-force) gaat. Stel hij gaat er niet stuk van, dan zal je na mijn mening toch de nuance kwijt raken door het te hoge vermogen. Als jij het wel aandurft hoor ik graag het resultaat.
Ik zal idd eens vragen aan Ernst of het mogelijk is en hoeveel dat dan zou kosten,(of alleen maar de serie/parallel) Zoals je weet heb ik die extra midi kanaal nog die oorspronkelijk voor de Externe was, mogelijk is daar ook wel wat mee te doen....
De G-force stuur je dan via 1 output van de Rover in, en vanuit de G-force ga je stereo rechtstreeks de Traveller in. De andere output van de Rover gaat direct de traveller in. Qua vermogen loopt er dan niet meer signaal door de G-force dan hoe je hem nu hebt aangesloten, dus dat kun je gewoon proberen. Mijn set staat standaard in het repetitiehok, dus daarom is het voor mij wat omslachtig om te proberen.
Als je een volumepedaal wilt gebruiken, zodat je de gain niet beinvloedt, prik hem dan ik SL1, de mono-seriele loop. Post-loops zou je daar evt. ook voor kunnen gebruiken. Dan werkt het wel zoals jij dat wilt.
De pre-loop is bij uitstek geschikt voor bijv. een overdrive of een fuzz-pedaaltje, of andere stompbox etc. Probeer maar eens!
Okey, ik heb je aansluiting voltooid. ik vind dat het verschil minimaal is in vergelijking dan dat je normaal de stereo parallel gebruikt van de rover. Het lijkt wel ietsje echter te klinken, maar dan kan ook verbeelding wezen. Voordat je het oude aansluiting weer hebt, duurt het ff, dus geen snelle vergelijking.. Ik dacht eerst dat je de aansluiting anders bedoelde, maar dit is idd een veilige verbinding... maar door dit hou je wel je flexibiliteits probleem, omdat je altijd een deel direct geluid hebt. Dus, dan zouden de uitgangen uit gezet moeten kunnen worden, haha, dus dat word ook niks..
Dit klopt, ik weet ervan...... ####Als je een volumepedaal wilt gebruiken, zodat je de gain niet beinvloedt, prik hem dan ik SL1, de mono-seriele loop. Post-loops zou je daar evt. ook voor kunnen gebruiken. Dan werkt het wel zoals jij dat wilt.
De pre-loop is bij uitstek geschikt voor bijv. een overdrive of een fuzz-pedaaltje, of andere stompbox etc. Probeer maar eens!######
Dat ene over externe midi schakel kastjes weet jij niet?
Ik vind het instellen altijd wel zoveel werk. en dan heb ik nog maar 1 fx.. En dan klinkt het thuis goed, klinkt het in de oefenruimte weer niet... Daar word ik soms wel moe van. Ik ben nu ook serie geschakeld, maar betekend dat alle effecten weer veranderd moeten worden..
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door idno
Hahaha nee ik heb hem niet gestolen. Aangezien ik vriendjes ben met Sean, kon hij regelen dat ze er 1 voor mij maakten. Zijn er 3 van in het zwart gemaakt en 1 witte. Dus in Europa maar 1 :)
Ze maken bijna geen gitaren meer op dit moment. Weet ook niet waarom, maar volgens mij is 1 van die gasten weer terug naar Gibson.
En zo blijf je bezig Ronald....:seriousf:
Ben benieuwd naar de uitkomst als je Ernst eens vraagt of hij de mixer-sectie van de Rover ook midi-aanstuurbaar kan maken, en welke kosten er dan tegenover zouden staan.... Keep me posted!
lucky bastard! iig veel plezier met je schoonheid :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door ThePainMachine
om dit topic weer een nieuw leven in te blazen, hierbij wat plaatjes van m'n nieuwe apparatuur:
http://i44.photobucket.com/albums/f8...s/b515cd76.jpg
Brunetti XL R-EVO head
5HE suspension rack met daarin:
Korg dtr-1
Furman pl-plus
Palmer ADIG-LB
2HE lade
2HE lade gaat naar een ander rack, samen met de palmer. Daar komt voor in de plaats een GCX audio switcher met (tot zover) de volgende pedalen: Boss OD-1, Boss CE-2, Boss CS-1, Arion SCH-1 en nog een nader uit te zoeken fuzz en tremolo.
Nog een plaatje van het geheel:
http://i44.photobucket.com/albums/f8...s/52c6ceda.jpg
2x Bag End s12d cabs
Pedalboard:
Ground control pro, 2x Boss FV-300L en Brunetti footswitch.
Music Man Luke II
Oh ja..live rack:
Met POD PRO en Sennheiser EW-100, lekker compact en ideaal in combi met in-ear + snel weg (= redelijk op tijd thuis!)
http://i44.photobucket.com/albums/f8...kapril2006.jpg
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Jasper K.
Huh? Zo veel moois en dan met een POD live spelen? Wanneer gebruik je dan je goeie spul?
grtn, Jan Anton
Vet hoor! Die BagEnds zet je hopelijk toch niet zo neer of wel?
Zo ja, ff een tippie :). Zet ze schuin op hun handvat. Dat zorgt ervoor dat ze enigszins akkoestisch ontkoppeld zijn van de ondergrond waardoor ze nog veel vetter zullen klinken! :rockon: