Iedereen koopt butterscotch tele's...maar niemand een flame/quilt sunburst zoals ik :D Die zijn nota bene veel mooier :razz:
Printable View
Iedereen koopt butterscotch tele's...maar niemand een flame/quilt sunburst zoals ik :D Die zijn nota bene veel mooier :razz:
wel dat is persoonlijk...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
die photoquilt vind ik persoonlijk écht lelijk (hetzelfde geldt voor de gouden hardware :-? )
net in de flemish music store hier in brugge zo'n vintage white stratje getest (akoestisch want goede versterkers hebben ze daar niet :-?)
maar ik moet zeggen dat de feel van deze gitaren gewoon goed is, ZEKER als je kijkt naar de prijs... mooie hals! tis gewoon bijna een échte strat :)
zeker als ik vergeleek met de triplex phoenix plankjes die er stonden, die hals bestond uit 10 delen waaihout, terwijl die van richwood duidelijk 1 of 2 stukken was.
moest ik geen tele besteld hebben en meer een stratman geweest zijn had'k hem zeker meegenomen (wie weet ga ik er nog achter :p)
wel dat is persoonlijk...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door BassAgent
die photoquilt vind ik persoonlijk écht lelijk (hetzelfde geldt voor de gouden hardware :-? )
net in de flemish music store hier in brugge zo'n vintage white stratje getest (akoestisch want goede versterkers hebben ze daar niet :-?)
maar ik moet zeggen dat de feel van deze gitaren gewoon goed is, ZEKER als je kijkt naar de prijs... mooie hals! tis gewoon bijna een échte strat :)
zeker als ik vergeleek met de triplex phoenix plankjes die er stonden, die hals bestond uit 10 delen waaihout, terwijl die van richwood duidelijk 1 of 2 stukken was.
moest ik geen tele besteld hebben en meer een stratman geweest zijn had'k hem zeker meegenomen (wie weet ga ik er nog achter :p)
Het goud ga ik er ook afhalen ja... maar de quilt is wel mooi, misschien is dat bij elke gitaar anders, weet ik het :razz:Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door iam
Tja ik heb vorige week ook een RE-44 butterscotch blonde besteld :oops: hij komt waarschijnlijk dinsdag binnen.
Om hem te vergelijken met een echte fender telecaster, heb ik die ook maar meteen gekocht :razz: eentje uit 1972.
Pics komen later 8-)
dus hebben al een stuk of 5 mensen een butterscotch tele?
Cubensis
GroovyB3
Mike McCready
Roque
and me
is stilletjes aan genoeg zeker? :roll:
Dan kunnen we een meeting plannen en kijken hoe de RW tele's onderling verschillen :razz:
Prima idee, kan iedereen zien dat de quilt beter is dan de butterscotch :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Roque
Ik zit heel stiekem te denken om mijn STrat weg te doen en voor dat geld 2 van die tele's incl. koffer te kopen om ze helemaal op te doffen...dan houd ik nog geld over volgens mij :-D En eerlijk gezegd vond ik die Richwood niet slechter spelen dan mijn Fender. Ik heb nog nooit op een Fender gespeeld die beter dan 1 van deze 2 speelde :-D :razz:
Zelfs schuurpapier speelt lekkerder dan een Fender :D