ik ken dat filmpje en hij zit echt niet aan een orange amp te knoeien, das gewoon een Marshall:)
Printable View
Slash is toch een van de weinige gitaristen, misschien wel de enige, die mij met enkel zijn solo's kippenvel/vochtige ogen kan bezorgen.
Helemaal mee eens!
Ik heb enorm veel respect voor gitaristen als SRV of Yngwie, maar ik wordt er meestal niet warm of koud van. Terwijl de solo van Sweet Child of Mine zelfs de honderduizendste keer schitterend is. 'Tis alleen dat ik moe wordt van Axel zn stem na een paar minuten ...
SRV en yngwie in 1 regel, wow. das zoiets als zeggen, tja, ik vind die fiat panda en de ferrari enzo niet echt leuke auto's.
het zijn 2 totaaaal verschillende gitaristen.
Ik vind axl's stem ook een ramp, nja, op Chinese democracy is ie wel te pruimen, maar goed... ander topic :P
Kennen jullie dit filmpje waarbij Slash dronken is?:
http://nl.youtube.com/watch?v=_pWsNsihwYk
hehe echt grappig
Stevie Ray Vaughan een Fiat Panda? Die kon anders ook vies gaan als ie lekker aan het bluesen was, hij hoeft in mijn ogen niet de mindere te zijn van Malmsteen. Shredden zoals Malmsteen zou hij niet. Maar Malmsteen zal nooit Bluesen zoals hij dat deed. Maar liever Satriani dan Malmsteen.
weet je wat ik met slash zo jammer vindt? zoals ik al eerder zei, het is geen gitaar intellectueel. Het is geen robert fripp, geen buckethead, etc.
maar vroegah, vroegah speelde hij daadwerkelijk geweldige nummers. Ooit breakdown wel eens gehoord ? Of locomotive ? Dat zijn echt pareltjes van solo's. Het lijkt wel op het moment dat iemand success krijgt hij te veel gaat drinken, te veel chicks en dope doet, en niet meer nummers schrijft. De ongeinspireerde gast optredens wat hij nu doet klinkt werkelijk nergens naar. Er is niks speciaals meer aan slash, het is bijna tenenkrommend als je hem nu hoor spelen. Altijd weer dezelfde stomme blueslicks en solo's, altijd pentatonisch, en ja, gewoon saai eigenlijk.
velvet revolver heeft hij dat ook nooit meer teruggekregen. Geen don't damn me, paradise city of 14 years solos. Het zal wel aan de onderliggende nummers liggen maar ik dacht dat slash ook altijd die nummers maakte voor gnr ? iig de riffs en de structuur. het wilde is er af.
Nee werkelijk, slash heeft voor mij nogal afgedaan en ik vind het nu een beetje een joke. Daarnaast vind ik dat image van de dronken gitarist een beetje oud worden, hij exploiteert dat ietwat te veel in mijn ogen, het echte is er af.