Ontzettend vaak zonder problemen via gitaarmarkt spullen ge- en verkocht. Vaak persoonlijk bij iemand langs en iemand op visite, en ook spullen via TGP opgestuurd.
Maar.............................................. ........................
Ongeveer een jaar geleden zocht ik een Gibson 498/burstbucker, tegelijk zocht een belg een EMG81 (die ik nog wel had liggen).
Contact opgenomen, ruildeal gemaakt. Verder de enigste afspraak gemaakt dat we de elementen de volgende dag zouden opsturen. Dus ik netjes de volgende dag met pakketje naar het postkantoor.
Wachten........wachten..............wachten.
Ik contact opgenomen met de belg. Had de EMG nog niet ontvangen maar wilde ook eerst bekijken of de 81 zou klinken in zijn telecaster(??!!) Ik gemaild dat dat niet de afspraak was...geen reactie.
Na 2 weken niet gehoord of ontvangen te hebben weer gemaild. Hij zou geen EMG ontvangen hebben en dacht dat ik niets opgestuurd had.
Aangezien hij zich al niet aan de eerder gemaakte afspraken hield heb ik wel erg het idee dat ik ben bedonderd. Maar bewijzen of de postbode de EMG welheeft afgeleverd heb je niet, dussssssssssss.................
Dus tegenwoordig maak ik niet dezelfde fout, maar stuur ik alles AANGETEKEND op!!