mijn eerste en enige optreden tot nu toe (over ongeveer 3 uur komt me tweede) was heel spannend ik liep te zweten :o je hebt echt het gevoel of je plectrum elk moment uit je hand kan vallen :-D
Printable View
mijn eerste en enige optreden tot nu toe (over ongeveer 3 uur komt me tweede) was heel spannend ik liep te zweten :o je hebt echt het gevoel of je plectrum elk moment uit je hand kan vallen :-D
Moet je er wat tape opdoen :)
[quote="scholier"
hehe had ik ook, heb er daarna een paar gaatjes in geboord
Het eerste optreden van mijn toenmalige punkband (7 jaar geleden ofzo?): Erg veel gezopen tegen de zenuwen.... bij het eerste akkord verlies ik mijn plectrum, maar door alle zenuwen en drank heb ik dat niet door en ik speel gewoon het hele concert door; gevolg: langzaam vult de witte pickguard van mn zwarte firebird-copy zich met rood bloed...
Het publiek vond het reuze punk, maar ik heb weken niet kunnen spelen wegens kapotte vingers.
Das wel klote zeg. Ik heb dat ook wel es gehad. Een avondje lekker staan raggen, maak ik de dag daarna mn gigbag open, zitten er allemaal bloedspettertjes op het einde van de hals en het halselement.
vrijdag me tweede "optreden" gehad (het was maar een liedje :-D ) het ging wel lekker kwas niet echt zenuwachtig :-?
Waarom zet je dat dan in een topic over dingen die mis gaan op het podium? 8-)
[/quote] over ongeveer 3 uur komt me tweede
Dat zei ik twee dagen geleden dus ik wou ff vertellen hoe het was gegaan (maar je hebt wel gelijk het was een beetje onodig :oops: :-D )
ik vind het wel fijn om te horen dat er ook wel eens iets goed gaat bij ons.....
Ik heb een keer gehad, dat ik na een optreden mijn versterker uit zette, en hem vergat weer aan te zetten toen het publiek nog een toegift bleek te willen. En ik me maar afvragen waarom ik geen geluid had. :amp:
Pas halverwege het nummer kwam ik erachter wat de reden was.