Wat ga je kopen?
Printable View
Wat ga je kopen?
Alex, lekker doen wat je zelf wilt ;-)
Het zoeken naar die gitaar die alles heeft en je niet meer los wil laten is voor de ene makkelijker dan de andere.
En als ik naar de vele gitaarhelden zie, hebben die daar ook last van anders hadden ze niet kamers vol staan met allerlei apparatuur.
Laten we ook niet vergeten dat de jacht op dat ultime voorwerp ook verslavend kan zijn, you never know whats around the corner.
de short scale van de lp lijkt mij prachtig, maar vindt die bruggen echt niet fijn, dus zou een nighthawk een optie zijn, maar zover ik begrepen heb zijn die meer longscale.
ach, er is er hier 1 die alle dingen van modden en aanpassen doorstaan heeft en altijd is gebleven.
dus voor mij is de echte zoektocht voorbij
Dank je Rolf! Ik ga ook lekker mijn eigen gang hoor, maar ik ben het onderhand een beetje zat dat je zo'n figuur je constant loopt te controleren en als hij dan iets gevonden heeft het hier moet melden. Ik vind dat ronduit kinderachtig. Jij en sommige ander en hier kennen mij wel een beetje en weten dat ik geen kwaad in mijn zin heb en jullie wil laten meegenieten. Ik heb er een hekel aan als mensen hier onderuit gehaald worden (laatst met Braddie). Die jongen heeft tenminste het lef om te laten zien wat hij kan en welke sprongen hij vooruit maakt. Om hem dan onderuit te halen vond ik ontzettend gemeen en dan ben ik met mijn reacties ook kort door de bocht. Want je bent hier toch om samen je hobby te delen in welke vorm dan ook? Zo heb ik Da Vinci ook al eens gevraagd om mij met rust te laten maar dat kinderachtige gedoe van hem gaat maar door. Ronduit zielig....
Verstuurd vanaf mijn SM-J510FN met Tapatalk
Je maakt er meer van dan het is Jut. Ik ben hier ook om samen een hobby te delen. Als ik dan iets zie wat mijn aandacht trekt en relevant is in een topic deel ik dat ook. En soms onthoud ik wel eens iets en dan deel ik dat na een tijdje als het ter spraken komt.
Jij post een gitaar die jouw nummer 1 is, anderen (waaronder ik overigens) vinden 'm mooi dus het blijft nog even onderwerp van gesprek, ik zie 'm te op staan en dat post ik dan weer. Jij licht toe dat je maar één gitaar hebt en dan hebben we dat allemaal weer met elkaar gedeeld. Dat is een beetje hoe een forum werkt.
Blijkbaar heb jij met specifiek één van die posts moeite en dan ga je degene die 'm post van alles toedichten. Doet me een beetje denken aan een potje mens-erger-je-niet met mijn kinderen. Als ik toevallig wat eerder zes gooi en een voorsprong heb beginnen ze ook te miepen en roepen dat ik vals speel, maar feitelijk ben ik dan niet degene die zich kinderachtig gedraagt ;)
Vooral niet bij jezelf te rade gaan... Dat is juist jouw probleem. Een beetje kerel had allang sorry gezegd... Maar voor de zoveelste keer; wil je mij nu eindelijk eens met rust laten en niet meer reageren op min posts? Ik heb vaker gezegd dat we elkaar niet liggen. Ken je de uitspraak 'leven en laten leven' niet? Misschien heb je er wat aan.