Valt nog reuze mee! :ok:
Printable View
Klopt! Toevallig heb ik dat gisteren ook even gedaan ja, preamp op 2 à 3 en de MV lekker open; heerlijke rand, en idd lekker "woody".
Het is natuurlijk een echte rockbak, maar er zit veel meer in dan alleen dat.
ja echt wel, ik vind ook het low gain kanaal super bruikbaar met een goede pedalen bak, mooi harmonisch zeker met wat pedalen ervoor te gek.
@Harold: valt nog mee idd, had goedkoper gekund als ik hem niet in eerste instantie naar The American Guitarstore had gebracht, want dat heeft eigenlijk niks opgeleverd, en heeft veel gekost. :(
@Jules: Mijn low input is qua volume veel zachter dan het high kanaal, maar is op zich ook een mooie sound idd. Ik heb echter niet echt goede pedalen daarvoor om hem lekker te laten scheuren, hoewel...... mijn SHO-kloon van Newtone is daar best geschikt voor. In de praktijk zal ik dit kanaal ook niet/nooit gebruiken, dus ik overweeg nog steeds om daar een extra MV in te plaatsen.
ik wil ook graag een tweede master volume schakelbaar, maar mag rustig instelbaar aan de achterkant zijn hoor
Jij hebt gaten te over. :ok:
hehehe zeg dat maar goed het clean is iets zachter, maar wel heeeeel goed boostbaar, met de gain vol open een heeel klein randje, met de gain op 9 gewoon heerlijk helder clean. En qua volume ach zet je master maar eens halfopen kijken hoe de band reageert :P
Mijn JMP is sinds vandaag in volle glorie te horen op onze nieuwe demo.
Voor de cleane partijen heb ik mijn Mesa Stiletto gebruikt.
Alles is met een Les Paul Standard 2003 (burstbuckers) ingespeeld.
Als overdrive/booster heb ik mijn Goudie FX 808+ gebruikt.
Ben d'r blij mee.
:cheerup:
Old skool!! :ok:
Lekker geluidje, mooi eerlijk. Iets te veel "crunchy bits" voor mijn smaak (ben niet ven de tube screamers) maar past er perfect bij!
Ik vind het ook wel lekker klinken, ook niet helemaal mijn ding, maar wel lekker!
Blijkt wel weer hoe je zo'n JMP nog aardig kan kleuren en tweaken!! ;)