Volgens mij gebruiken ze daarvoor in bv autospuiterijen UV-licht.
Heb je toevallig een zonnebank / gezichtsbruiner o.i.d.? Misschien dat dat werkt.
Printable View
Volgens mij gebruiken ze daarvoor in bv autospuiterijen UV-licht.
Heb je toevallig een zonnebank / gezichtsbruiner o.i.d.? Misschien dat dat werkt.
Dat kan ook, maar ik dacht bij een lamp enkel aan warmte.
Maar misschien is een hetelucht blazer ook geen slecht idee, warme en meer lucht verplaatsing langs het oppervlak zorgt voor een sneller verdamping van het solvent in de lak !
s.
Birchwood Casey's Brass Black al overwogen?
Hm ... Daar zeg je zo iets ...
Net geprobeerd met iets soortgelijks, wat we gebruiken in het restauratie atelier om hang en sluitwerk te 'verouderen', er zit natuurlijk een boenwaslaagje over heel het staartstuk, dat moet er eerst af, natuurlijk, want nu reageert het maar half !
s.
Pas op, niet alle lakken kunnen in de oven gedroogt worden (moffelen), de meest huis tuin en keuken lakken zijn er niet voor geschikt. Je krijgt blaasjes, wat wel wil is zwarte hittebestendigeverf van de gamma. Dit is wel mat, maar kun je in de oven drogen, ik dacht 160 graden en dan wordt het keihard.
Uiteindelijk toch gewoon gespoten.
Redelijk strak en redelijk snel droog, d.m.v. de haardroger :)
Straks snaren erop !!!
s.
Oei spannend, misschien wil Stochelo er wel een paar riedeltjes op spelen :noob:
Dat is de bedoeling ;-) !!!
s.
ik ben niet vlug starstruck maar stochelo... nondedju, dat zou wat zijn. ik hoop met je mee en hou een fototoetstel in aanslag at all means!
ik heb wat invloed bij het organisatie comité zal ik eens wat proberen te regelen?