Welke van die twee Boss pedalen vind je het best klinken in combinatie met de Blues Pro ? Ik kan de instellingen niet zo goed zien, maar het lijkt erop dat je die Blues Pro als boost gebruikt, klopt dat ?
Printable View
Welke van die twee Boss pedalen vind je het best klinken in combinatie met de Blues Pro ? Ik kan de instellingen niet zo goed zien, maar het lijkt erop dat je die Blues Pro als boost gebruikt, klopt dat ?
Tsja, bd-2 is als licht randje ingesteld en de od-3 heeft meer gain van nature en dus ook als zwaardere drive ingesteld (zelfs met minimale gain). Ze klinken in mijn oren beide prima met de blues pro. En de bp is inderdaad als boost ingesteld.
misschien dat de settings zo beter zichtbaar zijn:
http://i808.photobucket.com/albums/z...m/DSC00210.jpg
Hi Joost,
Er zit een pedalpower2 onder voor alle pedalen. Pedaltrain levert hier een mooie mount voor. De OCD draait overigens op 18V. Verder heb ik er een Cioks Big John onder gemaakt :). Hierop is de Modfactor aangesloten. 9V/600mA is voldoende voor 'm. Afgelopen week weer een gig gedaan hiermee. Echt zo vet!
Grt,
Chiel
Hey daar heb je een punt :soinnocent:
Nou, als ik een pitchblack er naast zou zetten zou ik ietsje meer ruimte hebben Kijk maar naar de bp en de boss ernaast. Daar kun je namelijk overlap hebben bij de jacks. De pb is dus lokaal breder dan de dt-10. Ligt er dus aan welk pedaal er naast staat.
Dat gezegd hebbende, voor mij maakt het niks uit wat ik doe. Het beetje extra ruimte wat ik ermee win is nog steeds te klein om fatsoenlijk er een pedaal neer te plempen. Maar goed ook :seriousf:
Ik heb nog even gezocht maar kon het niet meer terug vinden. Er was uiteindelijk ook nog een beeld gemaakt met transparantjes om de omvang direct te vergelijken. Scheelde geen drol.
Dat boardje is toch ook prima zo tom? Simpel en toch eenvoudig! ;)
Vind alleen die rechte plug uit je Carbon Copy een beetje eng, die vraagt erom eraf getrapt te worden, maar dat kan ook aan mij (lees: mijn lompheid :seriousf:) liggen.
Dat was ik! Ik voelde hem al aankomen :seriousf:
Wat ik toen bedoelde was dat je bij een normale tuner het pedaaltje iets hoger of lager kan leggen waardoor de pluggen niet tegen elkaar aanzitten. Zoals het board van ThaBluesBreaker een stukje terug in het topic:
http://i135.photobucket.com/albums/q...g?t=1301664443
Ik werd toen inderdaad een beetje pissig omdat iedereen zat te doen alsof ik debiel was terwijl ze het zelf niet leken te snappen. :seriousf: