Oeh nice one!
De headstock is niet zo mijn smaak, maar die body is gaaf!
Coole brug ook.
Printable View
Oeh nice one!
De headstock is niet zo mijn smaak, maar die body is gaaf!
Coole brug ook.
Barno,
Ik vind m erg mooi tbh, de grote open nerven in het hout, en het stylistische model passen echt goed bij elkaar maar...
Hoe kom je ooit bij de hogere frets?
correct, het is om de gitarist tegen zichzelf te beschermen... ;)
Ik dacht er laatst over om die frets helemaal weg te laten.. tot 15/16 ofzo..:seriousf:
Wel jammer, ik gebruik die frets nog best wel eens.
Een stukje guns n roses kan dan al niet, want fret 15-18 zijn niet meer practisch haalbaar.
Ik kan me wel voorstellen dat het voor slag gitaar voldoende is, en dat de body- neck verbinding nooit meer los komt ;)
Ik vind die hoge frets eigenlijk best wel mooi staan. Al is het alleen maar voor de sier. Het heeft wel wat en het brengt een soort van balans in het geheel ;)
Goed bezig Barno :ok:
Mijn helden zijn lightnin' hopkins en jimmie vaughan. die doen ook moeilijke dingen maar niet up there
hoge noten: het kan wèl hoor bij deze gitaar, maar dan moet je al héél gemotiveerd zijn voor die noot :)
Je moet het ook zien in de "lijn" van gitaren die ik heb ontworpen. ik heb er die wel goede access hebben, deze obviously niet. En op een of andere "rare Belg" manier vind ik dingen die het wat moeilijk maken toch interessant :)
ik ben soms lui en pak een lick op hoge frets, maar dan de lagere snaren. hoef ik m'n handen niet zo te rekken :)