die gitaar klinkt geweldig goed en is inderdaad een looker van jewelste ! echt een beauty.
Printable View
die gitaar klinkt geweldig goed en is inderdaad een looker van jewelste ! echt een beauty.
Lekker geluidje Sander. Je hebt eer van je werk :ok:
Hee, ik zie deze update nu pas. Te gek!
Mooie diversiteit aan geluiden.
Helaas ja, je bent gek :seriousf:
Maar niet echt !!
Waarschijnlijk heeft Sander nieuwe foto's geüpload en hebben deze dezelfde naam als een aantal "oude" foto's. De foto's die je ziet zijn inderdaad van een telecaster en horen bij dit topic.
Nee hoor, je bent niet gek. Dat is een telebody. Denk dat de linkjes verwijzen naar een bepaalde plek in het album en dat daar nu andere foto´s staan.
Ehhhh.. wat Ike57 dus net zegt!
Wowie, wat is hier gebeurd?
Het kan er inderdaad aan liggen dat ik alle foto's laatst ingedeeld heb in mappen in mijn Photobucket-account. Ik vermoed dat dan de URL's ook veranderen. Laatst heb ik dan ook wel weer foto's van een Telecaster-body geupload, en die zullen inderdaad heel toevallig dezelfde URL gekregen hebben... :p
Ik vind dat je 't fantastisch gedaan hebt Sander! Ik heb vandaag precies zo eentje gekocht, maar die was niet zo toegetakeld als die van jou. Jouwes heeft wel een mooiere oranje-achtige kleur, aan de foto's te zien. Wat ik ook heel mooi vind is dat creme-witte trekstang-plaatje. Die van mij is zwart. Dat is wel origineel, maar ik heb toch liever creme. Zat dat bij jou er al standaard op?
Er lijken door de jaren heen inderdaad verschillende versies geweest te zijn. Waaronder die met zwarte cover. Laatst ben ik er ook achtergekomen dat sommige Nashvilles volledig MASSIEF zijn! Die van mij was een hollowbody en zeer licht, maar laatst heb ik er eentje vast gehad die van massief pitch pine gemaakt was en die zijn onnoemelijk zwaar.