haha was dat maar zo'n feest :D dan zou ik in alle amps die open, ronkende, brullende tone van (mijn) marshall horen ;)
Printable View
Volgens mij bedoelt Tillens dat anders.
Een mening wordt bepaald door smaak, perceptie en referentie en hoe sterker iemands mening, hoe minder waarde ik er doorgaans aan hecht.
Ooit eens een Sovtek of een Sunn geprobeerd?
Muah, een eventuele aanrader... machtig dik geluid, niet normaal.
das de grap, ik wil geen dik geluid. ik wil een tone ala george lynch, AFD, Ratt, michael schenker. dat wil ik uit m'n marshall halen. en m'n smoothe lead ala robben ford/carlton wil ik uit m'n OTS/SODII halen. want de Sunn en Sovtek zijn niet transparant genoeg, niet genoeg gain, niet strak genoeg, voor de marshall tones, en niet 'vlezig', sappig, vet genoeg voor de ODS/OTS/SODII tones.
George, AFD en michael waren allemaal modded plexi toch? en Ratt speelde laney AOR als ik me niet vergis.
Is de lynch box van randall niks voor je? Dan stop je daar de mr. scary module in ofzo. En dan pak je er een andere module bij voor smooth leadsound. en dan nog een mooie clean ala fender bassman module ofzo erin.
george, afd en warren demartini was inderdaad een modded plexi (marshall in ieder geval). michael is gewoon een klassieke jcm800 2205 tijdens de michael schenkergroup, en een plexi tijdens z'n UFO-dagen.
ik wil geen modules, omdat ik dan weer terug ga naar een channelswitcher, en dat wil ik niet meer. dat blijft een compromis.
ik haal uit m'n marshall namelijk een betere tone dan uit de lynch modules (heb ze namelijk allang geprobeerd natuurlijk :) )