helemaal mee eens. die inlay maakt dit model (samen met de slagplaat) visueel compleet.
Printable View
ja past er inderdaad perfect bij, maar hij past gewoon goed bij je algehele vorm.
Lekker natuurlijk (de vorm dan he ;) )
thx all! het doet mij altijd veel deugd als ik aanvankelijke twijfelaars (over de sparkle en de inlays bv) toch over de streep kan trekken met het uiteindelijke totaalplaatje
een aantal guttlin projecten die er aan komen zijn:
- een Twang King in butterscotch see through
- de Duchess Bass (nog steeds geen elzen gevonden, dus wordt wsch toch gewoon essen
- een project met lindehout, wsch soort remake van een Supro
- nog een Supreme Tux (carved top): daar was ik al es een draadje over begonnen, body is klaar, maar is fout gelopen met binding channels en hals pocket, hoop dat te kunnen herstellen, anders is al dat gecarv voor niks geweest.
Gezien het tegenwoordig weer drukker is op vlak van optredens , zal het tempo lager liggen. muziek maken staat bij mij nog een trapje boven instrumenten maken :)
Als ge elzen vindt, mag je dat laten weten, ben hier rond Antwerpen en in lagae gaan horen, maar iedereen zegt dat die zachte (amerikaanse) houtsoorten hier geen afzetmarkt hebben, en dus niet worden ingevoerd (zelfde als poplar/tulpenhout)
Heb overlaatst wel eens een adres gevonden waar ze rood elzen hadden, dat komt van bij ons. Dat leek blijkbaar wel breed en dik genoeg voor een body. Want meestal wordt elzen in onze contreien niet echt dik (brandhout?).
s.
Ik denk dat je voor elzen in België ofwel naar Nederland moet, ofwel afhankelijk bent van onlineshops als holz-faszination of espen.de. Ik dacht dat de Amsterdamse Fijnhouthandel ook verzond. Misschien dat dat ook een mogelijkheid is, die Duitsers lijken me om de een of andere reden aan de dure kant...
EDIT : en vanuit Antwerpen moet dat toch te doen zijn, effe naar Amsterdam rijden ? Dat duurt amper langer dan naar Kortrijk :)
Ik denk dat ze het gewoon in Arnhem hebben. Ik heb voor mijn fanned fret bass ook daar gekocht
a'pen > kortrijk: 1 uur
a'pen > a'dam: 1 uur, 3 kwartier
a'pen > arnhem: 2 uur
Waarom kan niet alles gewoon dicht bij Antwerpen zijn ...
:soinnocent:
s.
Omdat de parking te groot is ?
http://photos-c.ak.fbcdn.net/photos-...07242_4013.jpg
Ik snap niet waarom West-Vlaanderen de gehandicaptenparking moet zijn ...
Omdat ze niet fatsoenlijk kunnen praten en ze daardoor ... ;)
juist de Bling King uitgebreid live geshowcased: it's a darn good guitar :) live pics soon
elzen, de oplossing heeft zich ondertussen aangediend. een gewaardeerd confrater gaat mij een blank opsturen vanuit Nederland. I love this forum