wat een luxe man, zo'n soldeerillegaal in huis. zou ik ook moeten hebben :)
èn een lakillegaal
Printable View
wat een luxe man, zo'n soldeerillegaal in huis. zou ik ook moeten hebben :)
èn een lakillegaal
lichte vlekken krijg je nooit, doordat het een abrassief is, neemt het kleurstof van het ebben op.
Het is een idee om het geen 2x te kleuren.
Ik zal het wel merken, de volgende keer.
s.
Waar kan je zo'n soldeerillegaal kopen ? En komt die alleen in actie door wat peper in zijn gat te steken (gezien de pepermolen voor hem op tafel) ?
Het ziet er allemaal illegaal netjes uit die elektronicaruimte, om nog maar te zwijgen van de spiegel, die je als gitaar kan gebruiken ...
Die soldeerillegaal heeft van mij heel wat hulp gekregen, dus het is een beetje van de moetens ;)
Die peper was voor de soep tijdens het atelier feestje. (jaja, hij krijgt ook eten)
Ik was vergeten capacitors te kopen, dus de donderdag kon de gitaar niet afgesoldeerd worden.
Maar valoosj wou het zo graag dat hij nog in z'n eigen verzameling is gaan piepen, heeft er nog 2 gevonden, en is ze voor het feestje nog komen afsolderen. Illegaal, maar zalig werkvolk :D
s.
alsof niemand het hier wist ...
Valoosj, wat is dat nu weer? Russisch? Pools??
:D
s.
Natuurlijk staan we allemaal bij overheid en politie bekend onder onze gitaarnet-schuilnamen :seriousf:
Peper in mijn gat? Liever niet.
Stijn heeft mij zeer goed geholpen met de fijne afwerking van mijn gitaar (ik zou wel eens willen weten hoe amateuristisch ze er anders had uitgezien) dus in ruil verzorg ik zijn elektronica ruimtes. Hij had ze al netjes geshield, alleen stonden de knoppen wat dicht bijeen naar mijn zin. Maar soit, korte bedrading is dan ook aanwezig voor zij die daar altijd op kicken.
Gelukkig beseft Stijn dat de chance wederzijds is.
Ohja, Barno, ga hem nu nog niet aangeven he, ik begin zeer binnenkort aan mijn Jazzmaster en hier en daar zal Stijn nog wel van pas komen :D