Gefeliciteerd met de aankoop, ga je jaren plezier van beleven! (en zo niet: see you on Marktplaats!)
Printable View
Gefeliciteerd met de aankoop, ga je jaren plezier van beleven! (en zo niet: see you on Marktplaats!)
Er staat ook nog een peavey rockmaster op marktplaats trouwens, zou ook best iets voor je kunnen zijn, en nog een stuk goedkoper...
Graag gedaan Liquid ;)
Maar gefeliciteerd, lijkt me een geweldig apparaat! Ik ben benieuwd hoe deze in verhouding staat met je ENGL. Gaat er nog wel een Quad komen?
Ow en pics gewenst natuurlijk!
Te gek Liquid, al ben ik wel een beetje jaloers nu. Met de het scream kanaal ga je zeker ook vrienden worden icm de tubescreamer. Wat gebruik je als fx-processor, en heb je die al eens paralel geprobeerd?
Je hebt idd 3 relais nodig, de 1+3 optie kun je alleen activeren via de switch aan de voorkant.
Veel plezier ermee!
Btw, welke eindbak en speakers gebruik je verder?
http://link.marktplaats.nl/302449424
En dan ergens onderaan in de advertentie.
Gefeliciteerd met je aankoop, Liquid. Grappig, in mijn herinnering is het meer een rock amp dan metal, maar goed, is ook al een paar jaar terug.
Ik vond zelf ook de cleane en crunchy geluiden erg goed (en veel beter dan de Engl). Tijd voor een multi pre-amp setup :rockon:
Ik heb op dit moment nog niet zoveel effect gehoord van de tubescreamer op kanaal 3. Misschien gebruik ik wel teveel gain.
G-Major 2 is mijn fx-processor, nog niet parallel geprobeerd. Ik heb een paar maanden een mixer gehad bij de G-Major 1 en dat was heel vet. Maar dan kan ik de noise gate, compressor en tremolo niet meer gebruiken en da's wel erg jammer. Ik hoor sowieso geen tonesuck bij de GM2, maar ik ga 'm zeker eens parallel proberen :).
Peavey Classic 50/50 als eindbak (EL84 buizen) en een Harley Benton 2x12 V30 cabinet. Erg fijne speakers!
Ja daar zat ik ook wel aan te denken, maar voorlopig komt dat nog zeker niet. De Engl gaat naar de repetitieruimte.
Ik ben niet van de scooped metallicasound hoor, dus zó erg metal is ie niet. Maar voor mij zéér geschikt :blast:.
Merkte net trouwens dat er toch nog wel een markt is voor 19" rackstuff, zag op ebay.de een Hafler Triple Giant voor € 400 en een Rocktron/Egnater TOL IE4 voor ruim € 1000 van eigenaar wisselen.
En nog een Kitty Hawk Quattro: http://link.marktplaats.nl/303201487