Ik vind er helemaal, maar dan ook totaal niets briljants aan en begrijp niet wat het met dit topic heeft te maken.Bovendien vind ik Slayer een zeer matig bandje.
Printable View
Ik vind er helemaal, maar dan ook totaal niets briljants aan en begrijp niet wat het met dit topic heeft te maken.Bovendien vind ik Slayer een zeer matig bandje.
Nou, geef dan zelf een een nuttige bijdrage in plaats van zo vaag te lullen, of stel je vraag concreet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door telecastermaster
Hoi Han,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Han S
ik vind ze toch wel heel erg goed hoor.
Uiteraard respecteer ik je mening, zolang het maar die van mijzelf is.
maar dit speekt vanzelf :)
overigens, Ik kan me herinneren dat ik het hier ook helemaal niet leuk vond toen ik voor het eerst instapte. werd acuut verotgescholden door iemand om nada. als je dan van repliek dient ben je goed de pisang. want de ouwe jongens krentebrood dekken elkaar met vlijmscherpe middelen.
ik vond het toen nogal vijandig en vreemd allemaal en kan me voorstellen dat je hier als nieuwkomer of buitenstaander vreemd naar kijkt.
ik denk dat er veel mensen, die waardevol hadden kunnen zijn, zijn weggejaagd en dat is niet zo goed voor de kwaliteit en reputatie van een zichzelf serieus nemend forum. En dat is het, gezien de reakties van de mod op dit draadje. maar gelukkig gebeuren er hier ook heel veel goede dingen.
yep, als je als nieuwling een beetje bijdehand bent dan komen de oude mannetjes van hun kruk af om over je heen te pissen. Ik ken hun namen nog en het is niet persoonlijk want ik zie ze dat bij iedereen doen die bijdehand is.
Als je erbij wil horen dan moet je naar een meeting even meezuipen, dat helpt.
Tis jammer want ik heb zo al een paar goeie knapen hier weggepest zien worden. Het oude amp topic lijdt sindsdien een kwijnend bestaan.
Een aantal mods horen bij die kliek dus dat maakt het lastig voor ze om adekwaat in te grijpen. No big deal allemaal.
Het was ironisch bedoeld...:)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tho
+1Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pepe
Beste post in jaren op dit forum. Vooral dat gedeelte over meezuipen.
we zijn hier nog altijd in onze vrije tijd hoor, je hoeft hier niet te komen. Okee, ik ben ook weleens bot benaderd door joost mag weten wie eigenlijk (ben t alweer vergeten) maar t leven gaat verder!
het is hier net als in real life, de ene mag je wel en de ander niet
er is nu al zoooooooooooooveel over gezegd en niets bereikt. Laten we weer teruggaan met kletsen over of fenders beter zijn dan gibsons zodat nieuwe bezoekers lekker kunnen gaan speuren tussen geneuzel over bruggen ams en cutaways in plaats van een het gezeur van een stel op hun pik getrapte gitaristen (want wees eerlijk, wij gitaristen zijn snel op onze pik getrapt)
Met 100000 posts over hoe kut de sfeer wel is maak je het alleen maar erger!
ik ben het zoooooooooooo beu, verbeter de wereld, begin bij jezelf
en maak het een beetje gezelliger hier!!!
Dat zuipen is helemaal een lachertje, om niet meer van bij te komen. Dat is pure stoerdoenerij en daar kijk je zo dwars doorheen. Als je die 'zuipschuiten' dan bezig ziet dan zitten ze aan een cola'tje. Niet al te moeilijk over doen hoor, dat zuipen slaat helemaal nergens op.
Ik maak me meer zorgen over wat meul zegt, het is inderdaad zo dat een wat schuchtere nieuwkomer zich kan doodschrikken van de oude hap en dat vind ik een slechte zaak. Het doet mij denken aan mijn tijd in het leger, waar je ook de 'oude hap' versus de 'fillers' had en dat is te dom voor woorden. En nu we het over dom hebben, die gasten met de grootste bek waren ook het domst.
Voor mij is iedereen hier even welkom en we gaan mede dankzij dit draadje het een en ander veranderen hier, het kan niet zo wezen dat goede mensen het veld gaan ruimen voor een paar harde schreeuwers. Aan de andere kant is het ook normaal dat mensen komen en gaan op forums, ik heb op veel forums geweldige mensen meegemaakt en sommigen kom ik er nooit meer tegen. Zo gaat dat helaas.
Je mag hier wat mij betreft gerust man en paard noemen, dan kunnen die kliekmods zich ook verdedigen. Op een ander forum zeggen we altijd: dit is een speelplaats voor grote jongens en meisjes en als je er niet tegen kunt moet je niet komen spelen.Citaat:
Een aantal mods horen bij die kliek dus dat maakt het lastig voor ze om adekwaat in te grijpen. No big deal allemaal.
Of je het erger maakt betwijfel ik sterk..Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door budje
Ik vind dat deze topics zeker hun nut hebben.
Dit is hetzelfde als een relatie.. je moet er kunnen over praten en naar een oplossing zoeken.
En de oplossing is volgens mij al verschillende keren gegeven in dit topic.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Geoffrey
maar waarom hebben we dan 170+ posts nodig om iedere keer in hetzelfde rondje te draaien? we zeuren hier volgens mij gewoon te graag! Er zijn vast wel ergens regels van hoe wel hier met elkaar omgaan (te lui om te zoeken) en daarnaast weet iedereen ook wel diep van binnen hoe we met elkaar moeten omgaan. Ik word er een beetje moe van om iedere keer weer dit negatieve onderwerp tegen te komen, we kwamen hier toch om over gitaren en versterkers te lullen? anders meld ik me wel aan op zeiknet.nl/forum