@ Hardus: met name die Ricks zijn echt heel gaaf!
Printable View
@ Hardus: met name die Ricks zijn echt heel gaaf!
http://imgur.com/TTUuS.jpg
vlnr epi lucille, ibanez RG570, stegers custom, iwa met parker fly, ibanez s7320, beginners strat, hello kitty squier.
http://i348.photobucket.com/albums/q...DSC02777-1.jpg
vlnr bovenste rij:
Haar strat, Fender strat, Gibson lp junior, Gibson lp custom, Gibson lp custom, Gibson lp deluxe, Gibson es335, Gibson SG, Gibson firebird, Gibson firebird
vlnr onderste rij:
Fender strat, Squier hello kitty, Burns brian may, Fernandes Dave Kushner, Fernandes Ravelle, Gibson SJ100, Taylor 335, Taylor 410, Taylor 414
Rock!
:seriousf: Gast!!!! Awesome!
Wooww, ongelofelijk vet man. Heb je vanuit het raam op het eerste verdiep ofzo moeten trekken?
ehm ja...
Jij was toch degene die geen geld had voor een hook?:seriousf:
wil je die sg of die (witte)firebird ms verkopen:makeup:
super mooie collectie:)
Mooie tegels Ieme. :seriousf: :seriousf:
Nee, serieus. Mooie collectie hoor!
Nette collectie man! veel variatie ook in de verschillende sounds.
Was afgelopen weekend in Londen, daar naar een goeie telecaster en Gretsch gezocht samen met MichaelAE. Dat is hetgene wat ik nog zoek in mijn collectie.
Uiteindelijk een Nocaster en een Brian setzer hot rod gevonden, en toen werkte mn creditcard niet! waarschijnlijk vlieg ik komende week even op en neer om ze alsnog op te halen.
Een Nocaster?
Hoe oud is dat wel niet?
Shiiit he...:eek:
Focking mooie collectie man! :crazyhappy:
@caliban: clearcoat binding he. met een mesje de lak wegschrapen ala PRS. het gaat ook om de looks van dat randje. ik weet niet of ik 't nu ook gedaan zou hebben, maar ik was toen net 19; jong en onbezonnen, zullen we maar zeggen.
Dankje macwilliams!
@guitarkid, haha, zoek de verschillen. ;)
Dudeeeeeeeeeeee, serious... VETTE SHIT :D. Waarom trouwens 2 erg lijkende Taylors?
Mooiste vind ik de LP special, taylors en uiteraard de Hello Kitty Strat. Die goldtop en SG zouden 10 keer mooier zijn geweest met P90's of in het geval van de SG zonder kapjes :p.
Ieme vertel mij eens, ik doe ook niet mij best op school, maar wil later wel zo'n kickass collectie!
Wat is het geheim!?:crazyhappy:
veel werken en geen vrouw en kinderen nemen scheelt al heel veel denk ik :P
Crimineel... (mooie collectie :D)