Vraag me dan meteen af wie de broek aan heeft bij jullie thuis :)
Printable View
Vraag me dan meteen af wie de broek aan heeft bij jullie thuis :)
ik vind de zwarte custom eigenlijk 't tofst. wat Macwilliams gedaan heeft met 'mijn' ouwe studio is ook niet verkeerd. klinkt echt lekker old school rock 'n roll! die pearly gates in de hals is echt superb! vet, agressief, letterlijk ranzig gewoon. super. die customcustom is lekker, maar ik vind de custom5 net iets lekkerder. iets meer power, meer 'growl' meer agressie.
de studio met de blackouts heb k ook aan de tand gevoeld, en dat is echt een 'houthakker', een gitaar voor 'echte mannen' ghehe. brult en bonkt als een malle. ben alleen niet echt fan van de blackouts, maar dat is 't karakter, niet omdat ze actief zijn.
@mac: je moet echt eens bij mij langskomen. Ik heb m'n mainaxe gister 'reverbrated', met triple shots, en holy, mijn pickupset klinkt nu nog beter dan eerst :D (nja ik hoor nu meer settings ermee). Ik weet nu ook precies hoe ik 'm moet herproduceren via duncan hybrids... de PATB2, alnico8 bar en de stagmag :blast::soinnocent: om te janken zo mooi klinkt ie.
:seriousf:
Dan moet ik maar eens komen uithuilen;)
Misschien moet ik ook maar eens gaan hybriden
Zo een als deze staat gewoon op nr1. Als je er een tegenkomt gelijk vasthouden
:sssh:
nee man, als jij gaat hybriden moet je nog meer gitaren kopen :D
je hebt 'helaas' maar 1 variant van de hybrids gehoord. ik heb vorige week een ander setje gemaakt dat imho in die gitaar nog beter klinkt. in de koa2 zit dat setje nu. ik vind 't echt een toffe tone :P
of hij heeft geen zolder...
w8! deze mag hier ook hea!!:rockon:
hoppa!
http://img411.imageshack.us/img411/3213/dsc00444f.jpg
Hier mijn collectie:
Epiphone Les Paul Studio -> Korg Pitchblack, Boss NS-2, Electro Harmonix Metal Muff, Digitech Death Metal, Boss DD-7
De dd-7 is geleend en de Digitech moet nodig is worden vervangen..
Verder heb ik ook nog een Squier Strat maar die is zeer gebruikt:P
http://img707.imageshack.us/img707/4758/22387209.jpg
Je vergeet de cola!!:supercool:
Maar mooie set!
Misschien al vaker gezegd, maar je kunt beter geen vloeistof open en bloot op je versterker zetten.
Op de een of andere manier gaat er een dag komen (ook al let je nog zo goed op) dat je het omstoot. Ik spreek uit ervaring (gelukkig niet bij mezelf).
Verder toffe set hoor!
Je speelt jazz?
sarcasme ;)
een zwarte Epiphone Les Paul Studio, een Korg Pitchblack, een Electro Harmonix Metal Muff, Digitech Death Metal.
het was dus idd sarcastisch:supercool:
Naja.. Moet ik daaraan wennen hier op 't forum? Of kan ik er vanuit gaan dat dit een uitzondering was?:P
Ik zag het aan de Cola...die is ook zwart.
vette les paul man!!!! nice die zebra in combinatie met de chrome covered neck pickup !!!!
*ik stiekem best wel jaloers op je*
@caliban: toffe les paul, inderdaad. lijkt sprekend op mijn studio LP (ik heb er nl zelf een binding op gemaakt :P) echt mooi ding.
Dankjewel, wie in Vlaanderen is mag altijd langskomen, kan je er eens op spelen.
Hoe lukt dat trouwens zelf een binding maken, lijkt me onmogelijk :dontgeti:
http://i43.photobucket.com/albums/e3.../img_2232a.jpg
vlnr: 1987 Rickenbacker 4003, 1992 Rickenbacker 620, 1974 Gibson SG Special, 1983 Squier JV Tele '52, 1983 Squier JV Strat '57, 1983 Squier JV Jazz Bass '62
niet op de foto: 1979 Ibanez ST-50, 1986 Squier E Strat, 2008 Squier Tele Avril Lavigne