Rapporteren bij MP, akkoord, maar je andere suggestie vind ik minstens zo opmerkelijk.
Printable View
Wellicht is Arjan bevriend met Glennis Grace en haar vrienden……..:hide:
Dit heet nou ironie. Ironie is een vorm van humor. Sommige mensen snappen die vorm van humor niet en beschouwen het bijvoorbeeld als "vreemd", "opmerkelijk", of "kinderachtig". :sssh:
Lees ook eens:
https://nl.wikipedia.org/wiki/Ironie
Dit is dan weer geen ironie. (Had ik ook niet verwacht want als je ironie niet snapt kun je het zelf ook niet). Dit kun je meer de vraag sellen voor wie jij denkt stoer te doen?
Oei, wat nemen we elkaar weer de maat met snedige opmerkingen. Arjan lijkt me niet het type dat met een knokploegje ergens op bezoek gaat. Niet te serieus nemen allemaal, boys.
Rapporteren op Marktplaats is hetzelfde als aangifte doen van je gestolen fiets; leuk voor hún statistieken, maar als slachtoffer je hebt er natuurlijk geen ruk aan, je hoort er nooit meer wat van en zelfs als de dader er al iets van hoort gaat die daardoor echt niet stoppen.
Ik kan het wel waarderen dat (al is het wellicht uit rancune en kan je van mening verschillen over de vorm) iemand z'n mede MP-gebruikers probeert te waarschuwen voor de oplichtingspoging van een ander.
Iemand iets verkopen dat bij nader inzien niet bevalt is geen oplichterij maar meer dagelijkse gang van zaken.
Alleen werkt dat bij prive verkoop wat anders dan bij Thomann.de
Of iets moreel wel of niet in de haak is is wettelijk niet zo spannend, dat is meer voor roomse rakkers en linkse humanisten.
Als je je geld niet terug kan halen is dat dikke pech maar je kan aan naming en shaming doen, als dat je ding is.
Ik zou zijn foto en adres publiceren op social media, dat mag waarschijnlijk niet ivm privacy wetgeving maar dan zeg je sorry en is het leed al geschied.
ebay doet zelf ook niks. en wat zou men dan moeten doen?
Wat wel kan is een je geld terug claimen bij je bank, creditcard of paypall, daar ben je opdrachtgever voor.
ebay heeft met het item zelf niks te maken en kunnen daar dan ook geen verantwoording over dragen.