Plus, de Mexicaanse versie had geen sterretjes inlays maar dots.
Je moet het maar net weten anders ga je goed de mist in 😬
Printable View
Vast wel. Slash kopie.
Geen signature
Dikke zwarte lijn rond de sterretjes
Groot gat rond de humbucker
Geen string retainer
Zwart plastic rond het gat voor de truss rod, welke ook niet op z’n plaats zit
Mottige decal
Gekke floyd
Wazige foto’s
… en toch zal er iemand in trappen waarschijnlijk….jammer genoeg.
Alhoewel, ze is al van de site verdwenen! 👍🏻
Deze is an sich niet eens dubieus, anders dan de wat forse vraagprijs, maar goed, vragen staat vrij… wat ik vermakelijk vind is dat deze LP hinder heeft van een gekende Les Paul kwaal, namelijk een gebroken (en dus gerepareerde) hals. Hmm… is dat een Les Paul kwaal? Of is dat een domme Les Paul gebruikers kwaal? 🤣🤣
https://link.marktplaats.nl/m1795072...ontent=app_ios
Vanwege de domme keus van mahonie uit één stuk gecombineerd met een flinke halshoek èn een fors gat op de zwakste plek voor de halspen…… kun je dit wel een Les Paul probleem noemen.
Maar ik heb dit hier al eens eerder zo gesteld en daar werden een aantal nogal emotioneel van. Gevolgd door een behoorlijk aantal die wel eens een nek van een LP hadden gebroken :seriousf:
Wat dat betreft zijn Fenders veel slimmer geconstrueerd.
Slimmer zou kunnen, maar materiaalkeuze speelt natuurlijk ook mee. Maple is onverwoestbaar, maar Gibson kiest voor mahonie. Dat kun je niet slim noemen, je zou ook kunnen zeggen dat klank een grotere prioriteit heeft.
Mahonie splintert veel sneller, is lang niet zo taai. Een Gibson is meer als een meubel gebouwd, meer op uiterlijk dan op functionaliteit. Ik denk niet dat de klank een onderdeel van het ontwerp was.
Uiterlijk kan idd ook een keuze zijn. Maar goed, dan nog is het een kwestie van prioriteiten. Constructief dom wellicht, maar qua uiterlijk echt een verschil.