Of de eigenaar heeft zelf pickupringen gewisseld, daar zat ik eerder aan te denken eigenlijk.
Printable View
Of de eigenaar heeft zelf pickupringen gewisseld, daar zat ik eerder aan te denken eigenlijk.
De topkam is ook niet goed, je ziet met het blote oog op de foto dat de tussenruimtes tussen de snaren flink verschillen.. Geen idee of de kam origineel is natuurlijk.
Verstuurd vanaf mijn ANE-LX1 met Tapatalk
Niet helemaal zeker of het hier thuishoort, maar ik zie niet direct een andere plaats om dit onder de aandacht te brengen. Ik bied op o.m. Marketplace van Facebook een pedaal te koop aan en krijg vrij snel een reactie. De persoon vraagt om een moment door te geven waarop het pedaaltje kan worden opgehaald door een koerier die mij dan het geld cash zal overhandigen. Als je daarop reageert moet je een vrij veel (irrelevant voor de verkoop) persoonlijke info doorgeven en zou je dan naar een nagemaakte site van een bank worden gestuurd om zo aan je gegevens te geraken. Aan die laatste stap ben ik niet geraakt, ik heb vrij snel de account geblokkeerd en gerapporteerd.
Ik was nog niet op de hoogte van deze vorm van oplichting. Miss een hulp voor iemand hier.
Je kunt niet vaak genoeg waarschuwen voor deze praktijken.
Iemand een echte Fender kopen?
https://link.marktplaats.nl/m1745719...=socialbuttons
Verstuurd vanaf mijn SM-G965F met Tapatalk
Echte kenners weten dat dit een ‘hand made one of’ is...
Het is wel een van de mooiste strats.....
Dringend advies : is dit een echte of een kopie van een strat ? 😋
Wow .... een echte Fender Les Paul.... erg zeldzaam !