Ik zou zeggen, probeer 's een foto te vinden van een Fender 2007 USA telecaster waar enkel "Fender Telecaster" op de voorkant staat.
Ik heb default argwaan bij een verkoper die iets claimt en tegelijkertijd zegt dat ie er weinig van af weet.
Printable View
Ik zou zeggen, probeer 's een foto te vinden van een Fender 2007 USA telecaster waar enkel "Fender Telecaster" op de voorkant staat.
Ik heb default argwaan bij een verkoper die iets claimt en tegelijkertijd zegt dat ie er weinig van af weet.
Wat pepe zegt; ik herkende de plaatsing van het logo van de American Special tele, maar die waren er nog niet in 2007 (zegt google). Dus daar is wellicht wat vreemds aan de hand?
Wat me aan het serienummer opvalt is dat de twee 7's niet exact hetzelfde zijn, en dat het serienummer er niet helemaal recht op staat. Maar is dat überhaupt een maatstaf?
Ziet er voor mij niet raar uit, is het geen Highway One?
Dank voor je tip kwispel. De Highway One Telecasters die ik nu online tegen kom hebben inderdaad geen andere vermeldingen op de kop staan.
Zou dus een goede mogelijkheid kunnen zijn.
Volgens mij is de highway 1 niet in die kleur maar de MIM standaard telecaster wel.
My guess zou dan ook zijn de highway1 neck met die mim body plus fancy pickguard.
Prijs is niet zo hoog natuurlijk maar 200 voor de neck en 200 voor de rest zou mijn insteek dan zijn
aangenomen dat het is wat ik zeg
Ik heb offside ook een andere hulplijn ingeschakeld.
Die noemt, op basis van foto's en zonder verdere informatie, de brug, switch en bridge pickup als fishy. Maar conform de advertentie zijn die dus vervangen.
Echter de kleur. Metallic in die klasse heeft hij nog nooit gezien. Op reverb vind ik ze ook niet als zodanig.
Dus, ik denk, beter een pass?
Je komt wel aan het twijfelen zo en er is ook al 700 euro op geboden . Als je het niet vertrouwd kun je het beter voorbij laten gaan; maar ik kan niet voor jou beslissen.
Ik zie niks geks met deze maar er staan er genoeg op MP, ik zou zeggen kies er een waar je minder twijfels bij hebt. Als je op zoek bent naar degelijk, en je bent zelf geen kenner, dan zou mijn advies eigenlijk zijn om gewoon naar een goede gitaarwinkel te gaan.