Haha Dano,dat board van jou blijf ik vet vinden :D
Update van mijn board: Bak=leeg :D
Ik schop er hele rits spullen uit.Ik ga over een tijdje een compleet nieuw board maken.Met een vaste opstellen en met GeorgL. kabels.
Printable View
Haha Dano,dat board van jou blijf ik vet vinden :D
Update van mijn board: Bak=leeg :D
Ik schop er hele rits spullen uit.Ik ga over een tijdje een compleet nieuw board maken.Met een vaste opstellen en met GeorgL. kabels.
Ik heb d'r nu ook George L's tussen geslingerd + weer eens 2 nieuwe pedalen. Foto's volgen nog.
http://img.photobucket.com/albums/v4...n/PC020076.jpg
dit is mijn pedal board. verklaar me voor gek, maar ik vindt lekker werken met 2 dist pedals, de ene voluit en de ander met dist op 0 voor een rauw "Clean" geluid
ook niet de beste pedalen moor zon grote beurs heb ik nog niet om allemaal van die dure pedalen te kopen (de meesten zijn ook 2de hands gekocht)
Een heel mooi budget boardje! 8-)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo
Tsa t liefst zou ik alle moogerfoogr hebben :D maarja heb t geld nou eenmaaal niet. Weet iemand toevallig ook of er een goedkope powersupply is die geen ruis veroorzaakt? want die ik bij t koffertje heb gekregen is niet zo super. hij veroorzaakt n lichte ruis + nog n zwaardere als ik zn effect loop zou gebruiken.
Dus niet direct zon powerbrick van 100 euros..
1-spot misschien?
Als dat een wah is op je bord zou ik de voeding ook aan de andere kant plaatsen ,geeft meestal veel brom .Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Realeigo
tis maar een tip....
+1Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door guitartheo
Bovendien ik heb ook een BCB-6 met daarin de zelfde DC-Chain(die snoertjes voor de stroom dus ;) ) en heb totaal geen last van brom,ruis of ander geneuzel.Kortom,zet die wah pedaal ergens anders neer maar niet in de buurt van een adaptor,stekkerdoos ofzo want daar zijn ze gevoelig voor.Dan krijg je inderdaad een brom.
Mijn Pedalboardje.
http://img109.imageshack.us/img109/1...ardcopyze5.jpg
VLNR: Volumepedaal - EHX Small Clone - Ibanez DE-7 - Proco RAT II - Dunlop JH-1
Linker pedaal (volume) heeft gewoon een bout in de hiel zitten (of hoe zeg je dat) zodat hij van 75% - 100% kan gaan... die heb ik in de fx loop zitten en gebruik ik als soloboost. Die open Ruimtes naast de footswitch zijn bedoeld voor of nog eventuele andere pedalen of een grotere footswitch (bij aankoop nieuwe versterker)
mooi max! Hoe bevalt de Rat?