dude, die valve juniors: hoeveel buizen zitten erin? hoeveel heb je er voor betaald..? zijn ze zo geil als ze eruit zien..? mis je de toonregeling niet..?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door B_2_the_a
(j'ai GAS, oui oui 8-) )
Printable View
dude, die valve juniors: hoeveel buizen zitten erin? hoeveel heb je er voor betaald..? zijn ze zo geil als ze eruit zien..? mis je de toonregeling niet..?Citaat:
(j'ai GAS, oui oui 8-) )
139 bij de feedback, 1x el84 buis toch?
Pssst, ik heb de top in de handel... ;)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door jimihattricks
ik heb er 2 gekocht in 1x voor een mooie prijs (precieze weet ik niet)
12ax7 en een el84
zit er wel aan te denken om er nieuwe buize in te knalle!
@kim
gaat ie er nu al weer uit?
Het zijn enorm gave amps om thuis mee te spelen, en met 2 2x12 cabs (of1 stereo 4x12) kom je met kleine gigs en een niet al te bizarre drummer erg ver!!!
Ja. Hij is voor live in normale kroegen te klein. Te licht. Het is een heerlijke oefenamp, maar aangezien ik bijna niet versterkt oefen, is ie nogal overbodig. Dus als je nog iemand weet...Citaat:
gheghe hoe verblind ik mijn publiek deel 1: klussen met kijkers:
blauwe ledjes had ik al gemaakt,
maar meer is beter in dit geval, dus heb ik het aantal verdubbelt. Foto is wat brak, zal later een mooiere maken. Maar het zijn dus nu 9 flink felle blauwe leds die onder het aluminum balkje zitten:)
http://dano.nl.nu/sshots/gitaar/peda...lboard0112.jpg
cool! :).......
lijkt me niet praktisch
als het donker is zie je je pedalen dus niet ?
Blauw is mooi, maar ik merk nu wel dat ik het vervelend ga vinden dat blauwe gebeuren in je ogen als je aan het switchen ben terwijl je zingt (toch nog even goed kijken voor je switch :P)
door het blauw zie ik mn pedalen juist wel, en de leds staan naar voren gericht dus ik kijk er nooit recht in:) volgende pedalboard eens experimenteren met ccfl's, cold cathode buisjes, ben benieuwd of dat ruist, dit maakt totaal geen bijgeluidCitaat:
tjah
ik ben nog steeds op jacht naar een mogelijkheid tot zwanenhals ofzo... moet ik me eens in gaan verdiepen... ik zie slecht waar wat precies zit (tis sommige stukken op mijn plank nogal krap)