Ik hoef geen top tien te laten zien.
De RR24 van Quicksilver is gewoon het mooiste.:rockon:
Printable View
Ik hoef geen top tien te laten zien.
De RR24 van Quicksilver is gewoon het mooiste.:rockon:
orgasmocaster (10)
ccc
Pong
Orpheo
Jiboom
Nielsduursma
macwilliams
Iberno
Kim wilson
H.Huisjes (1)
ik moet zeggen dat op een moment het ook echt foto's zoeken wordt, en meer kwaliteit van de foto wordt :o!
Geoffrey (1 pt)
niekb
LP CL
groovieguitarguus
Orpheo
hendrix2
stijnkenens
iBerno
Valoosj
ponq (10 ptn)
Dank voor flink wat stemmen op mijn Heritage ES535! Top...
Wat een waslijst met gave gitaren... Morgen zal mijn keuze wellicht weer anders zijn....
Bij deze mijn lijstje nr. 1 is 10 pt.
1 DirkDeWaard - Hele gave Les Paul ;-)
2. Valoosj - zelfbouw Les Paul *
3. Pepe - Gibsons ES175... Mooie Jazzbak (GAS)
4. Jiboom - Mooiste PRS die er dit jaar bij zit!
5. Rubster - Groene Warmoth Tele met p90's... Jammie...
6. Erny Fender - CS fender, Quilted met gelijmde hals... Sjiek ding!
7. Midwolda - Strat met tele brug... origineel ding! gaaf
8. Ricky - groene Relic strat **
9. Heavy Metal Thunder - Gretsch
10. Barno - Guttlin ***
* @Valoosj, Mooie gitaar, maar vooral waardering voor het zelfbouw project, gaaf en originele inleg in de kop en volgens mij de nog vrij jonge leeftijd waarbij je een geweldig mooi instrument hebt gebouwd. Chapo!!!
Hierdoor een 2e plek! Nr. 1 is echt mijn favoriet (op dit moment)
** @Ricky: Gaaf stratje. Als het een 'Haar', Fender (Custom shop) was geweest had je waarschijnlijk veel meer punten binnengehaald van veel andere forumleden. Toch een hele gave 'looks'.
*** @Barno, weer een heel origineel ontwerp, retro met originele vormen. Niet helemaal mijn 'ding', maar waardeer het bijzonder!
@Orpheo: Hele mooie, originele gitaar, maar de pick-ups zien er zo vreemd uit. Passen (in mijn ogen) niet op een gitaar met een ontzettend mooie ambachtelijke uitstraling.
@Vulvasonic: 'Knuppel'... volgend jaar een betere foto! Een slechte, onderbelichte foto van 'Doutzen Kroes' trekt ook geen volle zalen ;-)
Groovieguitarguus: bedankt! (en ik ben inderdaad nog maar 22 lentes jong:soinnocent:)
De rest die op m'n LP gestemd heeft ook bedankt!
Het is ook een enorm mooie gitaar hoor!
Die stem van VII telt niet, dat is mijn broertje van 12 jaar oud en dat zou vriendjespolitiek zijn. Hij heeft totaal geen inzicht in gitaren (echt totaal niet), heeft een half jaar na de aanschaf van mijn eerste gitaar een akoestische gitaar gekocht van 60 euro, er nog geen jaar wat mee gedaan en die ligt nu weg te stoffen. Allemaal heel lief en aardig maar ik vind het dus absoluut niet tellen.
Hij heeft de andere gitaren hoogstwaarschijnlijk nieteens gezien.
Maargoed, aan de andere kant is het ook weer zo dat je moet stemmen op de gitaar die je het mooist vind en ik weet van hem dat hij hem verschrikkelijk mooi vind.. Ja of je het nu laat tellen of niet ik vind niet dat het tellen moet.
Op deze manier kan iedereen hier de hele familie wel uitnodigen om een accountje aan te maken en de familie vervolgens allemaal op die gitaar stemmen. Ik wil wel op een waardige manier mijn punten binnenkrijgen.
Dit klinkt natuurlijk allemaal wat onaardig maar als je het mij vraagt mogen volgend jaar alleen mensen met een bepaald post-aantal stemmen anders is het natuurlijk zeer mogelijk dat iedereen deze manier gaat grijpen om te winnen (dus absoluut niet een waardige overwinning). Ik beticht niemand van jullie hier van maar het is natuurlijk goed mogelijk.