Leuk behang joh!
Printable View
Leuk behang joh!
Da's een serieus rack aan 't worden LM!
Serieus cab-je nog een keer misschien?
Ja inderdaad een beetje ver weg om m even te testen.
Maar die Bagends klinken best wel neutraal dus was benieuwd of die van jou ook vrij vlak klink. En toevallig gebruik ik nu 2 van de 1922 cabinetjes dus op wat voor manier is je sound op vooruit gegaan dan?
Ik heb de HB nog nooit vergeleken met andere cabinets, dus ik heb geen idee hoeveel slechts dat ding voor mijn sound doet... :???:
Ook heb ik nog steeds het idee om de Peavey Classic te ruilen voor een 6L6 bak (Mesa of Engl).
Misschien kan ik m'n rack eens meeslepen naar de muziekwinkel om cabinets uit te proberen. Weet ik in ieder geval hoeveel dat met m'n sound doet.
Liquid Metal:
Oplossing om je stroomkabels (voeding) netjes te kunnen fixeren:
Plakzadels (weet exacte naam niet), maar had ze bij Conrad vandaan.
De witte vierkante blokjes, waar je tyraps aan kunt vast zetten.
Zal nog ff over de juiste naam nadenken... ;-)
http://rooockstar.com/useruploads/Gu...onalphoto4.jpg
http://rooockstar.com/useruploads/Gu...onalphoto2.jpg
't Is op deze foto's niet te zien, maar die gebruik ik inderdaad ook. Daar zitten m'n stroomkabels ook mee vast. Het ziet er in het onderste rack aan de linkerkant misschien een beetje chaotisch uit, maar het valt héél erg mee. Ik gebruik ze overigens in het zwart. Vind ik een stuk strakker.
Ik heb de kabels voor m'n tray een stukje te kort afgeknipt, want ik had niet meer. Dat wordt dus een beetje behelpen. Maar misschien doe ik het over een poosje opnieuw (kost me alleen maar kabel en verzendkosten). Bv als de phaser er is.
Ach, als je tevreden bent met de sound die je nu hebt.... "wat niet weet wat niet deert".
Het staat in ieder geval een stuk beter als je een Marshall- of Mesa-kast o.i.d. onder je rack hebt staan, maar dat is dus alleen visueel, ik heb geen idee hoe die HB kast klinkt, hoor er wel redelijk positieve verhalen over.
Heel netjes, dat rack met die backplates.