Butterscotch en een sunburst.
Die butterscotch was al verkocht, anders had ik moeite gehad me in te houden.
Minder "plat" en ging gewoon lekkerder.
Printable View
Butterscotch en een sunburst.
Die butterscotch was al verkocht, anders had ik moeite gehad me in te houden.
Minder "plat" en ging gewoon lekkerder.
De Hb tele is voor het geld een prima gitaar, maar hij heeft nog wel wat werk nodig. Bij de mijne kletterende e snaar, frets zijn niet gepolijst en scherp, de aktie is hoog en niet laag te maken zonder de neckpocket op te vullen, heb ik bij meer mensen gelezen mbt dit type. Een vergelijk met bijvoorbeeld een avri is er niet, ook niet door de hardware te upgraden, maar het kost dan ook geen drol en ik ben er toch wel happy mee, maar de reviews bij Thomann neem ik inmiddels toch wel met een korreltje zout.
Ja, het moet toch ergens in zitten zou je zeggen.
Deels is het ook een (gebrek aan) naam waar je niet voor betaalt, maar €159,- is wel echt weinig geld.
Maar bij de maybachs heb je onderling al best flinke verschillen (ook bijvoorbeeld zelfs bij Paul reed smith)dus in deze klasse kun je ook zomaar een goede treffen lijkt me. Je kunt er veel aan versleutelen voor je op €600,- zit.
Ja, er valt niet op te spelen maar het kostte ook niks! :D
Heb je nooit een dure miskoop.
Ondertussen is er iemand bij tfoa heel melig geweest
De Fender Stratocaster is de meest iconische en meest bespeelbare elektrische model allertijden. Deze Fender Green Burst Antigua uit 1979 is een extra reden waarom dat zo is.
Haha...zoiets ja.
Maar bespeelbaarheid is vrijwel altijd op te lossen.
Verder heb ik wel wat HB's vast gehad die me eigenlijk niet eens tegen vallen.
Maar ook dan heb je het prijskaartje natuurlijk wel in het achterhoofd.
Je zit daarmee in de prijsklasse van bijvoorbeeld een american original Fender, dus best veel concurrentie, waardoor het inderdaad gewoon goed moet zijn.
En een beetje zaagselvrij maken speelt ook een stuk prettiger...tot zover de QC van Hb...
https://imgshare.io/album/hb.K82p
Is dat niet om de hals te shimmen? :D
Goedkope shimkrullen, zie je zo maar wat bomt het.
Levertijd is 9 - 12 weken momenteel. Die zijn hun hele productie- en QC-proces onder de loep aan het nemen. Waar GN al niet toe leidt...!!