Waarom zou je dat doen als je ook een aantal forumgebruikers met die vraag kan bezighouden :soinnocent:
Printable View
Vindt men het hier nog verdacht dat deze, toch redelijk obscure, Fender Parallel Universe Volume II Maverick Dorado, in een pandjeshuis te koop is?
https://link.marktplaats.nl/m1580082068
Maar op welke manier zou dat verdacht kunnen zijn? Of je bedoelt, Tilburgers, sowieso... altijd verdacht.
Geen twijfel over de echtheid, maar wel over de prijs:
https://link.marktplaats.nl/m1580953...=socialbuttons
Weliswaar andere elementen en tuners, maar een HB te-70 kost €159,- nieuw.
Er zal ongetwijfeld een logica achter zitten (optelsom van onderdelen, evt. plus arbeid etc.). Maar wat ik vooral zie, mede door de nieuwstaat is opportunisme gone wrong. Goedkoop gitaartje met goede reviews, hardware en elektronica laten vervangen en je hebt een topgitaartje. Ah, toch niet zo, nou dan maar op MP en hopen zoveel mogelijk van het geld terug te krijgen. Kan het evengoed mis hebben en nu een tele van 375 voorbij laten geen die de vergelijking met iedere CS Fender aan kan, maar ik neem het risico.
Ik zou de hardware los verkopen en deze gitaar weer origineel laten. Brengt meer op dan hem met alle dure hardware en electronica te verkopen als 1 complete gitaar.
Nou, dat heb ik ook inderdaad.
Al zit ik wel te dubben om zo'n ding eens te bestellen. Er is eigenlijk geen slechte review van te vinden, misschien toch eens proberen of deze goed voor het geld zijn of gewoon prima.
Vandeweek nog twee Maybach teles geprobeerd.
De ene was ok qua sound, de andere heel goed.
Zelfde hardware.
Blijven toch altijd wel flinke verschillen tussen onderlinge exemplaren.
Ik las laatst iets van een gitaarbouwer op FB die zo'n ding had geupgrade voor een klant en die was er ook wel enthousiast over. Maargoed, je gaat ook niet op FB het gitaartje van je klant afzeiken natuurlijk ;)
Die Maybachs, was dat die blauwe in Oss en die butterscotch die nu binnen is daar? Toen ik mijn Waza Air ging halen hele tijd op die blauwe gespeeld. Van funk tot pop, disco, rock a la AC/DC. Verbaasd me dan steeds weer hoe veelzijdig zo'n tele is... :blast: