Tja, hij komt natuurlijk niet oud en gereliced uit de fabriek... gelukkig niet. Dat 'gebruikte' komt nog wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
Printable View
Tja, hij komt natuurlijk niet oud en gereliced uit de fabriek... gelukkig niet. Dat 'gebruikte' komt nog wel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pueblo
mmmm, zo een goldtop blijft een mooie gitaar. Voel de gas alweer komen. Maar ik zou er dan eentje willen met p 90's. Lekker out of phase en gaan!
'96 Studio Gem Series.
http://members.lycos.nl/otimans/pics/lespaulgem.jpg http://members.lycos.nl/otimans/pics/gem.JPG
Ik heb 'm nu een jaar of 12 en het is mijn #1 gitaar. De foto verbergt de vele krassen e.d. die er gaandeweg op gekomen zijn. Clean de meest diepe, houtige, notige klank die ik ooit uit een gitaar heb horen komen. Met scheur ontzettend veel karakter, meer dan met welke humbucker ook, en precies genoeg output. Geluid kan dus niet beter, de pots wel. Als je omlaagdraait van 10 gebeurt er pas iets bij 4 en dan ben je ook gelijk al je hoog kwijt. Daar moet ik nog 's wat op verzinnen.
leuke gitaar :)Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Otje
tip voor de pots: goeie nemen, dus CTS pots (of goldplated pots, schijnen nog beter te zijn, moet ik nog effe naar zoeken), en dan een treblebleed cap solderen. eitje :)
en iets zegt me dat jij niet werkt voor 3-4 uur per uur en alleen op de zaterdag :PCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Wow waarvoor al die knopjes bij de laatste? kan het net niet lezen
ghehe dat is er eentje van mij!! :D (een ouwe dan).Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wiellem
wat je hebt: per humbucker single/serie/parallel en een in/uit fase switch. daarnaast een mid/treble/bass/gain booster/cutter, met een true bypass, en 2xvolume en 2x tone :)
en dan mensen die nog beweren dat alleen strats met hun 5-way switch veelzijdig zijn?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
ghehe bedoel ik :DCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door pannekoek
ik heb onlangs diezelfde bedrading in een LP kunnen frutten zonder extra gaten te boren (alleen voor de toggles, niet voor de pots) of extra problemen. dus je hebt eigenlijk 8 pots dus in een ruimte voor 4 :D ben ik nogal trots op :chicken: Ik heb dat gedaan door concentrische pots te nemen en de waarde te verlagen dmv andere weerstandjes :D vond ik wel een flink strakke actie haha. kan je dus flink actief spelen (met batterij dus! low impendance! niceee!!) of zonder mocht dat nodig zijn. van tele twang tot dikke vette LP humbuckerbrul tot bijna akoestisch.