Wat die productie betreft. Een goed nummer komt ook over als de sound niet helemaal top is.
Als er niets tussenkomt ga ik binnenkort naar de Motions.
Printable View
Vanmiddag naar Jerôme Hol. Hij speelt bij ons in een café (café Kansas in Cuijk).
Na afloop is een jamsessie en wij mogen met ons bandje de jamsessie openen met een nummertje of 5!
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Nog 2 nachtjes en dan naar de Pixies. Jeugdsentiment. Hopelijk valt het niet tegen.
zoonlief moet cultuur doen van school, neem ik em mee naar Tangerine. In een theaterzaal op loop afstand (De kom, nieuwegein) donderdag as.
Ik kwam vroeger regelmatig in de oude De Kom in Nieuwegein (destijds locatie Passage 100). Fijn theater (tram stopte letterlijk voor de deur) met best wel interessante Folk-programmering dankzij toenmalige directeur en liefhebber Roel Rasker die al wat jaartjes met pensioen is.
Ik hoop hem over een maand weer in Lommel te ontmoeten als mede-bezoeker tijdens Celtic Night. In Nederland ligt die scene compleet op z'n gat, voor die muziekpareltjes heeft men slechts over de grens nog oog en oor.
Gisteren bij de releaseshow van Knight Area geweest. Geweldig optreden met ondersteuning van een militair koor en Visuals over WO2. Het album heet D-Day en de nummers gaan over verschillende gebeurtenissen in de oorlog. Indrukwekkend.
Mark Bogert is ook nog eens een geweldige gitarist. Niet voor niets dat op het podium mocht met John Petrucci bij de SENA awards.
Pixies vond ik wat tegen vallen. Klonk allemaal nog best aardig, Black Francis klonk in het begin nog wat matig maar toen hij na 2 nummers was warm gezongen ging het wel goed. Maar er is een groot verschil tussen thuis af en toe een nummertje luisteren of een heel concert bijwonen. Heb me best vermaaktt, maar is niet meer mijn muziek. Ik wil meer gitaren horen scheuren, indrukwekkende of ontroerende solo's horen. En dan zit je niet goed bij die alternatieve rock/grunge/psychedelische bandjes.
A.s. zaterdag Celtic Night 21 in Lommel.
Het duurt nog even, maar 1 april (hoop niet dat het een grap is) staat mijn favoriete band weer in Doornroosje: Colour Haze! Aanrader voor wie van uitgesponnen, melodieuze en genre-overstijgende jams houdt met een super dikke gitaarsound.