en zijn reactie
In mijn ogen dus een bewuste misleidende advertentieCitaat:
Misschien moet ik hem maar aanbieden als elektrische gitaar waar Gibson op staat en welke veel karakteristieke les Paul Custom kenmerken vertoont.
Printable View
en inmiddels aangepast :-)
ICitaat:
k verkoop deze gitaar daar ik er door de jaren heen teveel heb gekregen. Dit is een fijne gitaar . Recent afgesteld en nieuwe snaren.
De gitaar is gemaakt in Japan. Er staat Gibson op en lijkt op een Gibson les Paul Custom maar er staat geen serienummer in.
Onduidelijk of het een echte Gibson is.
Vorige eigenaar was er van overtuigd maar ik ben niet geheel zeker.
Het is sowieso een prima gitaartje die lekker speelt.
Ik kan op internet geen tweede vinden. Het Gibson merk is professioneel aangebracht dus geen fout gepruts.
Ik heb 225 euro betaald en hoef geen winst te maken.
Die Customshop Gibsons hebben toch allemaal een geschroefde hals-body verbinding, is toch algemeen bekend?:???:
Neplogo eraf halen, misschien staat er een naam onder die de gitaar wel interessant maakt.
Lijkt mij an sich niks mis mee, behalve de prijs. Of is er toch iets twijfelachtigs aan deze gitaar? https://link.marktplaats.nl/m1509921066
Inderdaad een historisch lage prijs voor een MM Silhouette. Alles lijkt te kloppen aan die gitaar. Sla je slag, Lex 😁
Ik heb er al één Arjan!
Mooie koffer erbij ook!
Wel een buitenkansje als het allemaal klopt.
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Waarschijnlijk zit er ook een zakje sambal bij als ik zo naar die doos kijk.Of levert Music man ze ook in kartonnen dozen?