Ik heb ook cloth wire in m’n pc hoor, niks mis mee.
Printable View
Ik heb ook cloth wire in m’n pc hoor, niks mis mee.
Ik weet niks van elektronica af maar het lijkt me iets van pre amp/overdrive
die 35 VAC zal dan wel een elko condensator zijn voor een toonregeling?
zoiets gok ik
behuizing lijkt me gemaakt voor een batterij maar dat is zeker 3 euro dus dat zou te gek zijn
Cloth/plastic boeien, we zitten eigenlijk een beetje te wachten op DH's educated guess.
Ik zie cloth wire, ook wit.
Zo, potje liegen en zo: https://www.ebay.nl/itm/ONLY-250-MAD...0AAOSw~AFdymEg
Deze heb ik ook en was destijds voor dezelfde prijs te koop als 'de normale'. Het is inderdaad een special edition, maar echt niet 600 dollar special. Als dat wel zo is, dan zet ik die van mij ook per direct te koop en koop er twee 'normale' voor terug, want; precies dezelfde met alleen een ander kleurtje en opdruk. De huidige Speial Edition ook maar inslaan dan. Goeie investering op deze manier. Maar iets zegt me dat ze zich beter even in kunnen lezen, op Reverb of zo...
Hallo,
ik had een ruilvoorstel gedaan (gitaar + cash). Ik kreeg een enthousiaste reactie terug en of ik het geld via marktplaats gelijk oversteken wilde overmaken zodat de deal beklonken was. Dan konden we daarna wel afspelen wanneer we zouden ruilen.
Toen werd ik wat achterdochtig. Want volgens mij wordt bij gelijk oversteken het geld automatisch overgemaakt na een week. Dus als de tegenpartij niet meer reageert na overmaken, zou ik het geld kwijt zijn.
Is dit een nieuwe vorm van oplichting die iemand van jullie ook al eens heeft meegemaakt of ben ik gewoon te achterdochtig?
Altijd boter bij de vis en dus ook altijd ophalen.
Lees even goed hoe het Gelijk Oversteken werkt. Ik dacht dat het best veilig is.