Ik had wel belangstelling voor die gitaar, maar er zijn te veel dingen die me achterdochtig maken. Dus geld bieden laat ik maar achterwege.
Printable View
Ik had wel belangstelling voor die gitaar, maar er zijn te veel dingen die me achterdochtig maken. Dus geld bieden laat ik maar achterwege.
alles is mogelijk bij oude jappen, misschien waren toen de halzen met maple toets wel op maar hadden nog bakken vol met rosewood toets liggen, en de productie moet doorgaan dus hoppa dan die er maar op er werd niet altijd zo nauw gekeken wat dat aanging.
ik heb mezelf geregeld verbaasd, net een thinline tele van sakai verkocht, maple hals met een gelamineerde maple toets, heb ze wel gehad met gelamineerde hals en normale maple toets en volledig gelamineerd dus inclusief toets.
Fender is inderdaad, in die tijd mix & match wegens overgang naar andere eigenaar maar bij Japanners werk dat toch anders.
ik geloof dat elke model met rosewood neck geleverd werd maar bij mijn weten is er geen 62 reissue (is Fender) want Tokai gebruikte enkel de 60's nomenclatuur maar het gaat mij om de 2tone body voor een 60's.
Maar met dit soort dingen is try to find another one altijd een goed idee en hoewel niet waterdicht kan je bijna voor alles wat meer dan een handvol exemplaren betreft wel iets vinden op het www.
Weet er verder weinig van maar zo'n dikke zwarte rand maakt me altijd benauwd, je weet nooit wat er onder zit.
WTF:
http://link.marktplaats.nl/m14975107...ontent=app_ios
Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalkpoeder
Gave advertentie ! Is toch hilarisch als je deze koopt voor 50 euro en het is een ts 808 uit 1978 ? 😁
Het is een verassend pedaal...iets in mij zegt dat hij een beetje stroom lekt. Een beetje veel stroom....
Sarcasme, Ben. Ik weet ook wel dat die info niet klopt. Ouwe zuurpruim 😉
En je post zit ook vol spelfouten.