Ja, maar 1 punt hebben alle gitaren in de top 10 sowieso verdiend. Dus vandaar mijn opmerking.
Printable View
Ja, maar 1 punt hebben alle gitaren in de top 10 sowieso verdiend. Dus vandaar mijn opmerking.
Valt toch best te combineren? Ik luister naar met liefde naar Venetian Snares en met evenveel liefde naar Sufjan Stevens, en van Godspeed You! Black Emperor tot Tegan & Sara, en alles wat daar tussen zit (of daarbuiten valt). Veel goede rock luisteren sluit niet uit dat je tijd over kunt houden voor jazz.
Gebruik je fantasie toch eens, Mac...
http://ifmomsaysok.files.wordpress.c...rubberband.jpg
De nieuwste bondage-tool. :D
Nou ja, daar word ik niet opgewonden van. En waar ik wel opgewonden van word mag ik hier niet posten.
En alles...
een prononstiek is : hoe zie jij de uiteindelijke top 10 , schrijf dat op en je hebt een pronostiek
een prognose dus.
Uiteraard, maar ik luister nu eenmaal minder graag jazz, ik vind het lastig om lang naar te luisteren, ik speel het wel graag... Jazz is geen echte obsessie ofzo voor mij, ik wil het echter wel graag kunnen spelen, en da's een paradox natuurlijk, als ik het echt goed wil kunnen, zal ik veel moeten luisteren (is met alles zo, maar met jazz toch vooral)