Maar in Velvet revolver zitten 3 of 4 guns n roses ventjes, En daar mag je dan toch wel ff trots op zijn!!
Printable View
Maar in Velvet revolver zitten 3 of 4 guns n roses ventjes, En daar mag je dan toch wel ff trots op zijn!!
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door teeb
Ben jij dat ventje met die opblaasbare gitaar?? :razz:
hehe, ja tis een epi les paul, toen ik van de wedstrijd op de radio hoorde, ging het om een Gibson Les Paul van slash :D maar ben hier ook zeer tevreden mee nawat ik ervoor heb moeten doen. wordt binnenkort vernist zodat de handtekeningen niet afgaan :razz: (bij die van slash kun je al een stukje zien aan die hoed wat vaag geworden is door erop te spelen)
ja dat ventje ben ik, foto is ongeveer 2 jaar geleden genomen geloof ik. :-D
hehe, ja tis een epi les paul, toen ik van de wedstrijd op de radio hoorde, ging het om een Gibson Les Paul van slash :D maar ben hier ook zeer tevreden mee nawat ik ervoor heb moeten doen. wordt binnenkort vernist zodat de handtekeningen niet afgaan :razz: (bij die van slash kun je al een stukje zien aan die hoed wat vaag geworden is door erop te spelen)
ja dat ventje ben ik, foto is ongeveer 2 jaar geleden genomen geloof ik. :-D
wat moest je doen dan om deze gitaar te winnen???Citaat:
in volgorde van aanschaf:
les paul custom 1975/76
mex strat 1990/91
aria 5 snaar bas 2005
volcano babystrat 2005
http://www.hetgelegevaar.nl/collexie.jpg
Leuke set :)
Dan heb je mooie spullen voor je leftijd (als ik goed schat). Vette ibanez hoor. :)Citaat:
gelukkig, toch nog een reactie!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Philippe
anyway, dat rooie gedrocht is een zelfbouw..........
(bedankt, nu zit ik weer de hele week in een dip)
die zwarte custom is GEIL!!!! ik heb ook een '76er, maar danin t rood :( hij klinkt super, maar dat rood is zo lelijk....
dat kan je toch (laten) overspuiten gekkie ;)
ja, maar ik ben bang dat t geluid dan achteruit gaat om een een of andere reden. en deze lak is zo lekker gereliced door de tand des tijds zeg maar. als de lak echt niet meer te houden is (zit er aan te komen...de lak brokkelt af zeg maar) dan krijgt ie een nieuw kleurtje...Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walternativo
Enig idee hoeveel een Gibson Les Paul Custom waard is uit 76?Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Walternativo
:???: :???: :-?
Als je die laat over spuiten krijg je dr haast geen cent voor terug...dan moet je wel heel ernstig ziek zijn om hem over te spuiten...tenzij je geen fuck om waarde geeft ofzo...
en een rooie, winered is nog meer waard dan een zwarte, omdat in '76 men voor t eerst begon met winered customs te maken.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
maar deze gitaar gaat echt niet weg ofzo. never. hij speelt te lekker en klinkt te goed :D
ach houd je mond! wine red is geil, dan verpest je dat mahonie tenminste ook niet zo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Orpheo
Goddamn je bent misleid. :o Ik zou toch eens ernstig klagen bij dat radiostation. :lol:Citaat:
yo, orpheo wil je mij een lol doen en de dikte van je winerode body meten?
en heeft jouwe dezelfde volume knopjes als de mijne? voor zover je dat kan zien..
ik heb m nieuw gekocht toen, bij de good old servaas :D was aanbieding, de courante customs toen waren dunner, hadden andere tuners dunnere frets, etc..
4,5 kilo is de mijne! en pas heb ik m opengemaakt en de potcodes gezien, week 39 van 1975 staat daar op.
servaas :D ken ik nog wel, gheheCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door bass blom
tuners: van die tulptuners, wel metaal, dus niet die klusons.
frets: breeeeeed, maar wel laag (en afgerond :cool: zie OLP topic haha0
gewicht: moah, 2 keer de 4.5 die je noemt, of mijn weegschaal is kapot (zeer waarschijnlijk) maar in ieder geval wel zwaar. heel zwaar.
de dikte: tegen de 5 cm. gemeten vanaf binding tot binding. volgens mij heeft de mijne een normale dikte. vaak genoeg m naast andere LPs gehad, en hij is niet dikker of dunner dan een lp uit de customshop, om maar iets te noemen.
ja nou weet je, toen ik m kocht (2000 gulden) heb ik hem naast de toen gangbaren (2800 gulden) gezet en de verschillen gezien..
de gangbare was 5mm dunner, binding tot binding, had clusons en heel dunne frets. ik heb dus ook supervette jumbo's. 48mm is de mijne.
ja :D ik heb m van de originele nico? in blauw stofjasje.. gekocht :D
omdat ie zo geil is zal ik strax nog wat geile foto's maken en hier plakken :D
4.8 cm?? hoog niet neem ik aan... :PCitaat:
maar hoe dik is die van jou dan?....mijn frets zijn 3mm breed.
maar ach, het gaat er toch om dat ie lekker klinkt en speelt, right? :D
ja ik was beetje vaag, vroeg op.. 4,8 cm is de body dikte, ja mijn frets zijn ook 3 mm
okay. dan is t dus dezelfde qua contouren :razz: maar andere kleur en andere pups.Citaat:
voor de fans van geile les pauls :D
http://www.hetgelegevaar.nl/lespaul.jpg
555175 is t serienummer
das helemaal niet lelijk zo'n rooie!
ik heb er maar 1 :D
dit is mijn rooie...als t goed is iig.... en als de foto/link niet werkt, doe ik t anders.
http://i9.photobucket.com/albums/a61...o/3add7ef6.jpg
en toen zag ik hoe smerig hij was en heb ik dus maar eens een poetsbeurt gedaan en nieuwe snaren :D
http://www.hetgelegevaar.nl/lespaulpoets.jpg
ik ben echt enorm into gibson les paul maar vind de custom's echt niet mooi ...
geef mij maar liever een standard !
Ik heb eindelijk een familiefoto van mijn gitaren :razz: .
Het zijn de beste en de "gebruikte hoofdgitaren", ik heb nog wat oudere en meteen ook slechtere gitaren die ik niet of heel soms gebruik.
Nou hier zijn ze dan, 3 and counting...
http://albums.photo.epson.com/j/View...783&p=73152369
Ik kan geen foto hotlinken, als je de link hebt geopend kun je op de foto klikken voor een hoge resolutie foto.
GreetingZ
- Damage Inc.
gaaf die sg! alsof ie van een soort schuim is gemaakt :D
wat doet dat veertje?
Ik vind die Icemanwel cool..me pa heeft een iceman gehad ook een zwarte 8-)
Maar ik vind die sg echt afschuwlijk lelijk..sorry...vind die headstock niet mooi en al helemaal niet dat oerlelijke kruis in de body..
En die links naast die iceman hangt vind ik ook niet echt wat.
Vind iceman wel erg kicke ding
Ja, de kop van de SG is erg standaard behalve de Euro-logo erop lol.
En die x-gat erin vind ik wel erg vet, deukjes overal in de gitaar, opengeripte pickups, piercing in de kop, kruisjes inlays, allemaal erg Damage Inc. :evil: .
Maarja dat is allemaal persoonlijke smaak.
En dat veertje is maar iets voor de look, kleine details toevoegen is altijd leuk :) .
Die Washburn (linkse) had ik gekocht toen ik nog niks van gitaren af wist, maar tóch is ie van hoge kwaliteit en door artiesten gebruikt.
Hij is nieuw tóch nog zo'n 600-700 euro.
Hij ziet er dan een beetje standaard en sjiek uit met dat goud enzo, maar die gebruik ik dan ook gewoon in Standaard E en mooi voor rustigere nummers, vooral met de functie dat je de pickups van humbuckers naar single-coils kan draaien.
Nu wordt ie ook nog voor het ruige werk gebruikt maar als ik straks mijn ultieme soloist gitaar voor in Standaard E heb kan deze al wat minder werk doen :razz: .
En die Iceman is gewoon vet heavy, grote body, EMGs, 54-12 snaren, Drop C, hahaa :evil: .
- Damage Inc.
Nja ik vind die SG helemaal niks.Ziet er gewoon cheap uit...Vind de normale headstock véél mooier.Dat veertje is btw wel cool daar :D zag het net pas...het slaat nergens op maar ziet er wel vreemd uit :P
Ik vind ze wel goed klinken en fijn spelen maar vind ze er alleen niet uit zien en das jammer...oh en die butjes is wel gaaf ja :D maar die komen er bijmij altijd wel in als het al niet standaart is :D :P tenminste de gitaren waar ik meest op speel :P
Ik ben best een SG manneke kom ik langzamer hand achter..ben nog steeds erg gecharmeerd van me LTD Viper :D
En ja die iceman is gewoon lomp :P maar wel onwijs vet...je hebt ook een iets kleinere versie ic-300 dacht ik dat ie heet maar die vind ik niet cool..gewoon ic400 :D
Ja maar die SG is ook helemaal niet zó duur, het is wel een Limited Edition :razz: maarja, verder is ie goed of zowat perfect voor wat ik er op speel.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door robert-gitarist
En die Iceman van mij heet IC300, die is niet meer te koop, daar is dus de IC400 voor in de plaats gekomen.
En die kleine versie heb ik gezien ja, was dat niet iets van IC200?
Nouja iets anders dan IC300 denk ik.
Maar het verschil tussen de IC300 en IC400 is dat de knoppen van 1x volume en 1x toon naar beide 2x is veranderd en de inlays zijn van dots naar vandie blokken veranderd.
Maar in mijn Iceman is gewoon een 2de volume-knop bij gezet, vandaar de 3 knoppen ipv standaard 2.
En de nek is verstevigd en er zitten dus EMGs in, en een strap-pin verplaatst, en zo heb ik 'm 2de hands gekocht 8-) .
- Damage Inc.
als je de sg ooit wegdoet geef mij dan ff een gil :D
edit: gaak wel dat kruis dichtplamuren :oops:
Lol ummm da's goed, maar zo'n gitaar zal mijn arsenaal voorlopig niet verlaten.Citaat:
Kun je 'm niet beter gewoon kopen, want zoals ik al zei, zo duur is ie niet, voor wat ik in Amerika aan prijzen heb gezien dan...
Of anders gewoon een mat zwarte met een dichte body :o ?
- Damage Inc.