De mijne iig niet
Printable View
Mijn ES355 Alex Lifeson komt uit 2008. Serienr AL 101. Geannonceerd op de Namm in januari dit jaar. Ik heb hem vrijwel direct besteld. Er zijn er maar 300 van gebouwd, die eigenlijk al verkocht waren voordat ze in de winkel kwamen. Ik heb hem pas in mei gekregen. Bij mijn weten is er geen andere in NL.
Ooit, heeeel lang geleden, werd ik door een stoer stel vrienden van mijn zus, geďntroduceerd in het wereldje van de hardrock. Ik deed zelfs voor een relatief korte periode mijn best om te voldoen aan de kledingvoorschriften van de gemiddelde hardrocker. Dus, versleten jeans en een leren jas onder een spijkerjack waarvan de mouwen waren afgescheurd. De badges die je destijds op ieder jack zag pronken, representeerden de meest populaire bands uit die tijd: Motörhead, Saxon, Judas Priest en Iron Maiden.
Eigenwijs als ik was, wilde ik PER SE iets unieks. Het logo van Rush sprak mij enorm aan en zou het zeker goed doen op mijn jack. Het leek me echter wel zo zinnig om eerst even bekend te worden met hun muziek, dat ik tot dan toe nooit eerder had gehoord. Om die reden kocht ik blind het album 'caress of steel'. Op de hoes daarvan was Alex Lifeson te zien met een witte ES.
Het duurde niet lang of ik werd een groot fan van Rush en ik DROOMDE van zo'n prachtige gitaar!
Het KON gewoon niet anders, of je MOEST wel hoog eindigen op mijn lijst.
Jarenlang heb ik gekwijld op die plank. :)
Mooi verhaal Vulva!
Die outfit komt me erg bekend voor maar ik deed er niet aan mee.
Bij mij was het een vale spijkerbroek, T-shirt van Gary Moore, Yngwie Malsteen of Y&T en een leren jas. :)
Ik ben ook fan van Rush maar mij spreken de Les Pauls, de speelstijl en techniek van Lifeson het meeste aan.
Je moet wel van de zang van Geddy Lee houden. Veel mensen haken daarbij af. Ikke nie.
Ik heb echter niet echt GAS naar zo'n ES maar vind ze ook niet lelijk hoor.
+ 100 uur aan gewerkt en op plek 41, balen...... Barno, je hebt het verdient....
Is het nog mogelijk de top3 hier te plaatsen ? De foto's that is. Anders moet ik het hele topic weer doorvissen ;)
De TOP 3 :
1STE PLAATS: BARNO
http://gi64.photobucket.com/groups/h...g?t=1228902239
2DE PLAATS: ORGASMOCASTER
http://gi64.photobucket.com/groups/h...g?t=1228902163
3DE PLAATS: RICKTEKENT
http://gi64.photobucket.com/groups/h...g?t=1228902296
:dance::dance::dance::dance: JOEHOEEEE!!!
Proficiat Badman!!
Jij hebt tenminste smaak (maar ja... als je echt smaak had waren t er 10 geweest ;)).
Maar ehmmm... on topic
Die Guttlin! Thumbs up Barno!!!!
Is er nog een topic waar ik m eens uitvoerig kan bekijken?
kan alleen die houtlook Guttlin met F gat zo snel terug vinden...
Je kan trouwens al een referentie maken op je site 'verkozen tot vetste gitaar op gitaarnet.nl', zal de eventuele interesse wel boosten :)
dat is een lijst waar ik het zeker mee eens kan zijn Badman
!!
Iedereen gefeliciteerd! Mooie top 3!
Al denk ik wel dat Michael Jackson het zou prefereren ;-)Citaat:
Op de missverkiezing van 2009 staan toch ook geen dames geboren in 2009?
In de krant 'Het Belang Van Limburg' staat er dit weekend zelfs een klein artikeltje over deze "verkiezing" en over zijn winnaar!!
Nogmaals,
congratz Karel!
Heb je een linkje naar het artiekel? Lijkt mij wel eens leuk om te lezen...