Dat is idd handig als extra mastervolume, gebruik het op mijn hook ook zo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mbakker75
Maar moet je hem dan niet ook doorpatchen?
Printable View
Dat is idd handig als extra mastervolume, gebruik het op mijn hook ook zo.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door mbakker75
Maar moet je hem dan niet ook doorpatchen?
extra volume schakelmogelijkheid, dat is tof!!
Kun je naast je solo-boost ook nog kiezen voor een solo-dip...voor de solo's die je nog niet zo goed kent....
nee dat hoeft niet.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Lexvandoef
volume dip voor als je de solo niet zo goed kent inderdaad! :seriousf:
gewoon je marshall stack omver trappen als rock and roll act... let niemand meer op de solo die je vlak daarvoor verkloot hebt !
Toch goed om te horen dat meer mensen last hebben van verklootte solo's ;)
solo verkloot? gewoon je volumepot dichtdraaien, 2 seconden verwoed doorspelen, verbaasd naar je versterker kijken en dan heel gestressed ernaartoe rennen en aan de knoppen gaan draaien alsof er iets is, werkt altijd :)
Hee Hallo,Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Speeddemon
Ik snap iets nog niet aan je verhaal.
Ik heb nog niet al te lange tijd de JVM in huis, dus het is nog wennen.
Maar je schrijft dat jij hem waarschijlijk zo had geprogrameerd........
Vervolgens noem je dan 2 keer de crunch sound.
Maar het is toch niet mogelijk om 2x een crunch naast elkaar te programmeren? Of ben ik nou gek.
Dit is toch alleen te doen door op de desbetreffende switch te stampen?
Dat kan ook niet. Crunch zit alleen onder button 2 en je kan met die button alleen de verschillende 'modes' schakelen
Met een midipedaal gaat het wel naast elkaar
oh ja, dan zal ie dat bedoelenCitaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helter Skelter
thnx mate
Hmmm, volgens mij is het wel degelijk mogelijk om 2 verschillende Crunch patches onder 2 verschillende knoppen van de JVM-footswitch te programmeren.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Helter Skelter
Je kunt b.v. onder knop 2 Crunch mode orange gebruiken en onder knop 3 crunch mode red.
Ook kun je b.v onder knop 2 crunch red met master 1 zetten en onder knop 3 crunch red met master 2.
Een combi van die 2 is ook mogelijk. Je kunt ook knop 1, 4, 5 en/of 6 gebruiken volgens mij. Zes verschillende crunch sounds onder 6 knoppen dus. Beetje overdreven, dat wel ...
P.S. ik verkloot NOOIT een solo :roll: