wie heeft er nog een potmetertje liggen!!
of een 3 of 5 stande switch mensen kom op :P :satisfie:
Printable View
wie heeft er nog een potmetertje liggen!!
of een 3 of 5 stande switch mensen kom op :P :satisfie:
Ik heb liggen:
-Push-pull-pot of hoe noem je dat.
-Humbucker uit brugpositie van een Cort M520 (BBLP(-P) volgens de site .. zegt mij niets, jullie misschien wel)
-Boss FS-5L stickers enal incluis
Ben bereid deze spullen te ruilen, stel iets voor, doe pm of mail.
geweldig topic btw
zou die humbucker ook bij de nek kunne denk je?
Jep, het element dat ik nu nog in de neckpositie heb is volgens de site identiek.
Bij een neck humbucker zitten de polepieces dichter bij elkaar.Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door glowshadow
Kan wel daar niet van maar dan lopen de snaren ook niet mooi over het element. Extreem veel verschil zal het niet maken denk ik qua klank.
potmeterje e nvijfstanden scakelaartjes heb ik mijn onderdelen pakken nog genoeg liggen stuur me maar even een berichtje.
Ik heb nog steeds liggen:
-2 Telecaster knobs chrome, zijn in zeer goede staat (niet gebruikt).
Ik zoek:
-Zwarte pickguard schroefjes
-Zwarte pickup schroeven
-Chrome dome knobs 2 stuks
-CTS 500K pots
@glowshadow de enveloppe met de potmetertjes 3 stuks en de vijstanden schakelaar gaat morgen op de bus. Veel plezier er mee, heb een hele rits van die dingen dus die paar eraf mis ik toch neit pakketje kan door de brievenbus. Dus een mooi zomervakantiekado ha ha ha
cheers
Ik zoek nog een Epiphone Les Paul Custom Truss Rod Cover. Gezien ik bezig ben mijn Epi LP Standard naar eigen smaak een beetje een het customizen ben, leek me zo'n truss rod cover ook wel leuk. Als iemand een winkel weet waar ze toevallig van die dingen verkopen mag die me dat ook zeggen. Ik zoek de volgende:
http://home.tiscali.nl/bartbroenink/.../eplpc_trc.JPG
Iemand?! :)
Heeft iemand interresse voor mijn Gemodificeerde squier Telecaster?
http://i36.photobucket.com/albums/e2...an91/tele3.jpg
Ik heb ook een andere P90 Dog ear liggen waar ik niets meer mee doe.