wat voor iets heb je van rockbag?
Printable View
wat voor iets heb je van rockbag?
Dit apparaat heeft wel hele goede specs, en jullie zijn erg enthousiast met z'n allen....
Zit er ook een Whammy op?
(ook ik was altijd een Zoom hater, na het in eigendom te hebben gehad van een Zoom 505 en een 1010)
Ja hoor hij heeft een Whammy :)
D'r zit een preset op waarbij je het rechterpedaal naar voren drukt voor een octaaf hoger, en dan opzij voor nog een octaaf erbij. Lache joh! Nee, echt ;)
Da's nou fijn! Ik ben daar best wel verslaafd aan!Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door paulusdeBKB
Op mijn Boss ME50 zit er eentje, ik begon al te denken dat ik alleen al om die reden nooit meer van dat ding af durfde......
Maar nu begin ik wel een leuk dreamrigje voor me te zien.....
Die Zoom g9 II icm een THD univalve amp (for the kick & the vibes), en een paar aktieve monitoren...
De THD heeft een ingebouwde attenuator en kan met 4 kabeltjes enzo op de zoom...... lijkt me wel wat.... nu de zilvervloot nog...
:hippie: Im in love with the G9.2tt
Kan iemand me uitleggen hoe ik mijn G9.2tt in de 4 kabel methode verbind?
van gitaar naar Zoom input. van Zoom fx send naar Versterker input. van Versterker fx send naar Zoom fx return. van Zoom output naar Versterker fx return.
ow en welkom op het forum!
Wat is de 4 kabel methode, wat kan je ermee en waar zorgt ie voor?
Waarom hebben andere multifx pedalen dat niet?
Even wat brandende vragen, want ben er wel benieuwd naar.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door hassent
bepaalde fx zijn bedoeld/mooier/handiger vóór de preamp van de versterker, en adnere fx zijn bedoeld/mooier/handiger om tussen de preamp en poweramp van de versterker te doen. bijvoorbeeld delay, chorus, reverb tussen preamp en poweramp (=in fx-loop) en wah, compressor, pitch vóór de preamp. met de 4 kabel methode realiseer je dat.